
Lyylin tekemä äitienpäivä Lahja mamskille =).Ihan itse maalasi ja sydämen eskellä Nökö-vaavina.
Sannan tekemä rasia äiskälle..sisällä paljon asiaa...

Ja vikana vaan ei huonoimpana vielä paketissa oleva lahja..paketti on oikeesti niin upeaettä en sitä ole vieläkään raasikinut avata =), tmä on Minnulilta.

Tässä on aika tumma kuva kylläkin!!














































