Taas ovat keksineet meille tuolla p*skarteluhaasteblogissa oikein kivan ja herkullisen aiheen ja haasteen. Tämä vaan tuotti minulle tuskaa isolla T:llä ja oli aikasmoinen HAASTE isolla H:lla!!!

Pitkään olen miettinyt että tekisin noista viime joulun alla saamistani ihanista kimaltelevista lumitähtösistä kortin mutta jotenkin aina olen sysännyt sen ajatuksen kauemmaksi.. ei minun nytkään pitänyt tätä tehdä ja olin jo jättää koko haasteen väliin mutta kuin itsestään tänä aamuna (perjantai aamuna) kaikki valkoiset askartelu jutut kulkeutuivat pöydälleni Nauru. Niin ja olin yksin kotona, ketään en voi syyttää asiasta. Tosin antakaa anteeksi ihan valkoista en sitten saanutkaan tehtyä..=(

Korttipohja on valkoinen, ostettu Mihannasta. Tuota kuvioitua paperia en muista mistä sen olen tilannut, joko paperellasta tai Mihannasta (mun vakio kaupat näköjään Nauru) stanssattu vaalean sininen ympyrä sen sain viikolla kun shoppailin netissä, ja nuo ihanat lumihiutaleet on saatu viime talvena ja en muista keneltä( lisää tahtoisin tai nuo stanssit jos vaan tietäisin mistä niitä saa) ja lumitähdet on leikattu kimalle tms kartongista. Lisänä kortissa on hopealla leimattu Hyvää Joulua! (valkoinen ei ois näkynyt), lasidropit kulmissa ja itse lumihiutaleessa.

Tässä minun korttini:

 1259968037_img-d41d8cd98f00b204e9800998e