Osallistuinpa minäkin =) Tarun Leimakuu vaihtoon ja parikseni osui MariaH ihana yllätys nimittäin olen käynyt monasti Marian sivuilla katselemassa ihania leimasin kuvia =). Minä sain omani jo tänään, mun kuvat lähtee huomenna johtuen sairastelusta ollaan me naisväki oltu vuosisadan vatsataudissa ja siitä toipuminen vie aikansa+flunssa sitten vielä päälle.=(.

Kuvat laitan tähän kunhan  parini on saanut omansa.=).Kiitos Maria ihanista kuvista!! Namskis..Pakko varmaan hommata se amppari leimasin itsellekkin..

Tässäpä ihanuudet jotka siis sain Marilta..Ja katsokaa miten ihana kortti pääsi minun vaihtuvaan korttigalleriaani!

1517361.jpg

Ja tässä tämä ihqu kortti, nuo raidat ei kuulu tuohon korttiin..en tiiä mistä on tulleet nuo??Taitaa vanha kamera lentää pian vesiliinnun lailla.

1517359.jpg

Ja tässä Marian valitsemat kuvat siis lehmä, Heppa ja muutama muu..Mäkin sain myös "muutaman" muun kuvan =D

1517360.jpg

Ja mun eka magnolia...siis sellainen mihin olen tyytyväinenkin!

1517368.jpg