Jes jes jes mä tein sen =).Hain kesäkuussa kouluun ja sitten mulle heinäkuussa tuli ilmoitus että minut on valittu 41:n hakijan joukosta kartoitusjaksolle.Valittuja oli 28 ihmistä, joista osa putosi heti pois.

Tuo kartoitus jakso oli 11-22.8.08 ja se oli muuten rankka jakso.Oli matikka, kirjoitus ja luki testi,kuuntelu ja kuntotesti..ja lukuisia muita testejä. Ja torstaina oli sitten haastattelut. Ja jo se että näin aikuisena istuimme 8 tuntia koulun penkeillä niin se vasta olikin tuskaa välillä.11-13.8 Olin sinnikkäästi koulun penkillä kuumeisena.Oli pakko!!

No tänään sitten selvisi klo: 12.25 että minut on valittu 16 opiskelijan joukkoon! =).Olin puhelimessa että MITÄH??Virkailijaa nauratti ja hän sanoi kyllä sinut on valittu tervetuloa opiskelemaan 25.8 klo.9.00 =).

Mitä minä sitten lähden opiskelemaan ja kauanko koulutus kestää?? Lähden suorittamaan KoulunKäyntiavustajan ammattitutkintoa ja koulutus kestää tarkalleen ottaen 9,5kk:ta.

Ja tiedän tulee olemaan rankkaa työharjoitteluineen, tentteineen päivineen mutta minulla on perhe tukemassa. Mies joka osaa tarvittaessa laittaa ruokaa,siivota jne.. minulla on ihan eri lähtökohdat kuin 1995 jolloin myös suoritin 9,5kk:ssa tutkinnon.Silloin olin Yh-äiti kahdelle pienelle lapselle.(ei sukulaisia, tuttavia saati ystäviä lähellä.Lasten isästäkään ei iloa/apua lasten hoidossa ollut).Nyt siis koko perhe tukee minua! =).Sitä mikä vaikutti siihen että juuri minä pääsin en tiedä.Meillä joukossa oli 5 ihmistä joilla oli jopa 5:n vuoden kokemusta alalta ja 1 lähihoitaja sitä ihmettelen kun tuo lähihoitaja ei päässyt!??= o

Tässä vielä Tälläinen ihana "kimppaHali" kuva..=).

Hyvää viikonloppua kaikille!

1843432.jpg