Tänään ihan totaalisesti..mulle soitti tänäänkin 3 eri lehti myyjää samasta firmasta, eilen soitti 2x ja perjantaina jne..minäpäs hermostuin ja otin sitten markkinointikiellon jokaiseen puhelimeemme...Minä saan kyllä lehteni tilattua muultakin.Inhoan niitä naisia(siis suurin osa on NAISIA) ylipirteitä ääniä jotka yleensä soittavat pahimpaan mahdolliseen aikaan ja vaikka kuinka kauniisti sanoo minä en nyt tilaa mitään niin palopuhe alkaa välittömästi!! Tosin ei kaikki noin tee mutta ainakin tämä yksi joka soitti jostain kwickcomista (?????).Voih aarrh....puhua pulputti kun ruuneberi!!!

Anteeksi vaan jos joku teistä on lehtimyyjänä puhelin firmassa..minä en voi kyllä tajuta kun pitää väkisin tyrkyttää lehtiä!! En minäkään väkisin kenellekkään myy Oriflamen tuotteita.Jos Asiakas sanoo kiitos en nyt tilaa ..minusta se on ok!! Ja en hätyyttele heti seuraavana päivänä häntä taas uudelleen..

Ja sitten mulla menee tän vuodatuksen kanssa myös hermot...Kun haluaisin sellaisin siistin laatikon tonne toiseen laitaan =) johonka saisin korttini, atc:t jne..mitä nyt haluankin ja myös linkkivinkit kivasti esille niin katin kakka minä osaa niitä sinne tehdä en vaikka päälläni seisoisin..

Tänäänkään ette kuvia SAYni paketista saa unohdin filmailla ja nyt tänään en ehdi mutta huomen aamuna kun "pirteänä"Nousen ylös klo:06,00 niin heti kahvin (vähintää 3-4 mukillista pitää ekaks saada kahvetta) jälkeen alan kuvailla ja tyhjätä kameraa jne.....nyt menen teeveen ääreen ja sitten suikuun..iik joudun kastelemaan itseni =D

Tässä teille piristykseksi Hauva ..toi on ihan saman näköinen kun meidän ROOPE =).Varsinkin kun on lunta tai uimapaikka kesällä lähellä tai mammalla herkkuja niin silloin on Herra Roope Ropsukka juuri tuon näköinen..

369221.jpg