Mirva haastoi mut blogissaan tälläiseen:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up

Jaaha, katsotaas mitä tästä syntyy...=)

1. Minun rakkaimpia on Lapset, sekä omat että kummilapset ja myös muut lapset ovat lähellä sydäntäni. Sekä väärinymmärretyt, kiusatut sekä ihan tavalliset lapset.Siksi varmaan opiskelenkin ammattia lasten pariin..=). Olen kokenut kahden jo aikuisen tyttären kanssa murkkuiät sun muut ja 3 neiti on murkkuiässä parasta aikaa.. kaikesta on hengissä selvitty.Se mikä ei tapa se vahvistaa..=).
2.Tietokoneet, mitä tekisinkään ilman konettani?? Olisin pulassa totaalisesti. Sillä suurinosa harrastuksistani on koneiden varassa, opiskelujutut teen koneella (palautetaan sähköisesti) jne...Miten sitä joskus 12vuotta sitten on tullutkaan toimeen ilman tietokonetta?? Sanokaas se..??
3.Lisää rakkauden tunnustuksia..Mä rakastan kaikenlaisia papereita ..ostelen ja ostelen ja mulle ei riitä jotain paperilaatua/kuviota 1 vaan aina pitää olla vähintään 2 mieluummin enemmän samanlaista paprua, tarraa, nauhaa ja kukkasta..=).Hullu mikä hullu!!
4.Olen pohjanmaalainen keräilijä, näprääjä =),eli suomeksi sanottuna kun minut suututtaa on pirumerrassa, olen todella todella ilkeä suustani jos suutun..mutta taas vieterini osaa olla hemmetin pitkä...joten?? Olen omituinen eikö niin.Kerään kaikennäköisiä juttuja kotini nurkkiin pyörimään =) ja jaksan näpräillä montatuntia yhden kortin kimpussa.

5.Olen pilkun viilaaja tietyissä asioissa,jos jotain tehdään tehdään se sitten kerralla kunnolla. Tämä koskee siivouta, opiskelua, koulutehtäviä, kaappien siivousta jne...on miljoona asiaa jossa olen pilkun viilaaja ja viilaan pilkkua välillä ärsyttävyyteen asti! =)-teidän osaan olla ärsyttävä-

6.Pelkään hämähäkkejä,läheisten menetystä,Hämähäkkikammo johtuu lapsuuden traumoista joista en halua kertoa täällä (saattaa joku sukulainen vielä lukea blogiani), ja läheisten menetyksen pelko minulla on ollut 8-10 vuotiaasta saakka...sekin on pitkäjuttu!!
Tälläisia paljastustuksia minusta, taidan olla kovin tylsä ja ikävä ihminen =).
Haastan nyt sitten seuraavat:
Annitanni,Mihanna,Maarit ja Kirsi. Toki muitakin ois ollut mutta nyt en kertakaikkiaan enneätä istua koneella.Pitää laittaa perheelle ruokaa, siivota kun Minna tulee Heikkinsä kanssa jne..jne... läksyjä teen huomenna.Tänään ei vaan jaksa....Nääs nukuin viime yönä kokonaista 4 tuntia!