Pitkään melkein vuoden ehdin miettiä otanko oman blogin..ja nyt se sitten toteutui..mullahan oli toisaalla kanssa sivut mutta en tykännyt siitä ..ja niin alkuhuuman mentyä ohitse olen antanut sen olla ..kai sitäkin pitäisi päivittää joskus...Tänne kumminkin päätin laittaa noita mun korttejani ja muita askartelujani pikku hiljaa ja kerron muutenkin elämästäni ..=)

Mä olen harrastanut kaikenlaista askartelua koko pienen (??) ikäni ja vasta nyt oltuani 2 vuotta 1-2 luokkalaisten iltapäiväkerho-ohjaajana tiedän mikä minusta tulee isona!!Kauan tuohonkin meni mutta en myöskään ikinä uskonut että harrastus voi tuoda minulle työn...

Harrastuksiini muuten kuuluu askartelun lisäksi, ATC-kortit(keräily ja teko),swappailu, valokuvaus, koiruliini Roope, kuopuksen kanssa puuhailu,lukeminen, kirjeenvaihto, oriflame, jne..musiikki tietysti ja keräily =).Myös luonto ja kesä ja luonnossa liikkuminen on minulle todella tärkeitä ja meri+järvi!!

Jeps ja olen iältäni vuosimallia-67 ja mulla on siis 3tytärtä..Sanna 20, Minna 19 ja Noora 9vee ja ukkokin on ...aina töissä..=).hän on vuosimallia-63.Ja tottakai Saksanpaimenkoira Roope vm-2003.