Mä sain eilen tietää että mun toverisyyskuu on Manssu. Kasailin hänelle jo lähetystä jos saisin sen tänän tai huomenna postiin!! Huomenna menen Tarjuskan kanssa kaupungille, täytyy pitää silmät auki jos bongailisin Manssulle jotain =).

Manssulta saapui perjantaina iqu paketti, ja höpsistä Hän meinaan väitti että tämä on vaatimatonta?? Minusta ei kyllä ole vaatimatonta vaan ihana ja tosi mieluinen paketti.Odotas kun näät mun tän viikon paketin!! ISO KIITOS MANSSULLE =) Ihanuuksista!!

890628.jpg

Olen saanu aikaa sitten toisen paketin..en vaan ole saanut ihanaisesta paketista kuvaa mutta pian sekin tulee =).Ja nyt se tulee katsokaas mitä ihanaa sain viime viikolla !! Just mun värit!! ISO kiitos!!<3

918183.jpg

Eilen eli maanantaina tuli aivn iik miten ihana lähetys Manssulta siis se on se viime viikon paketti.Ja Tän viikon IHANA lähetys tuli tänään =).ISO Kiitos..kuvia huomenna..

No niin katsokaa miten ihanan lähetksen sain Manssulta viime viikolla!! Ihanaa kun olet ajatellut minun tulevaa harrastustani eli skärppäystä =).Tuo albumi on aivan ihana !! +kaikki muutkin!! ISO kiitos Manssulle kaikista lähetyksistä!! Pitkästä aikaa minulle tuli hyvä mieli TOVERIkuu paketeista!! Toivottavasti sinäkin pidit minun lähtyksistäni niin paljon kuin minä sinun??Huomatkaa ihana Diddl ATC-kortti.<3

933585.jpg

ja eilen saapui nämä..ihania 3d arkkeja joita minulla ei muuten ennestään ollutkaan ja pikkuisiakin arkkeja!! Oih..ja jälleen ihana ATC-kortti..

933583.jpg