Voi pas....tänne kirjoitin hienon ja pitkän jutun siitä miksi minä osallistun ja tykkään osallistua P*skartelublogin haasteisiin. Ja koko kirjoitus hävisi kuin pieru saharaan .... murinaa...=(

Mä kirjoitan sen joskus ajan kanssa uudelleen... kun tää potutus laskeentuu.

Jokatapauksessa jälleen on ILOKSEMME Cool ilmestynyt uusi kiva haaste, johon minäkin heti tahdoin mukaan. Ja jos joku nyt luulee että sinnikkäästi olen mukana palkinnon toivossa niin tämä luulo/olettamus ei pidä lainkaan paikkaansa. Jos minun tekeleeni joitain inspiroivat, ilahduttavat ja joku/jotkut saa hyvän mielen korteistani ja muista puuhailuistani niin minä tulen siitä niiiiiiiiiiin iloiseksi. Siksi osallistun, palkinnot kuuluu taitaville tekijöille ja sille keneen arpa osuu.

 Pidemmittä lätinöittä tässä tämän viikon haaste:

 

Tämän viikon haasteena on...





Kulkuvälineet!

Eli siis jonkimmoinen kulkupeli pitäisi kortissa esiintyä!
**********
Minun kortissani kulkuvälineenä on jotain sellaista mitä harvemmin täällä meilläpäin näkee, johtuen lumettomista talvista Itku.
Tässä kortissa lumiukot on matkalla joulukirkoon/kotiin
Hevosella ja Reellä ..
1258533843_img-d41d8cd98f00b204e9800998e