Saas nähdä tuleeko tänäänkään päivityksestä mitään meinaa netti tökkiä oikein urakalla ..murinaa..aamulla en jaksanut ja päivällä en ehtinyt ja nyt kun ehtisin niin netti vit...mulle !!

Viime viikosta menikin "kivasti"torstai ja perjantai sängyn pohjalla maatessa..migreeniä potiessa.=(.Tuo on vihon viimeinen vitsaus..ja minulle se iskee rajuna (sairaalaan joudun menemään) 2-4xvuodessa mutta onneksi tuplalääkityksellä meni tuo torstai-perjantainen ohi!! Yöh=(

Minun niin piti mennä shoppailemaan ja päivittää sivustojani vaan kissan viikset..tuo migreeni on mulle yleensä merkki että pitäisi ottaa himpun rauhallisemmin.Johan tässä on taas heiluttu ja riehuttu joka saralla oikein urakalla.Olinpas sitten viikonloppuna ihan hissun kissun koska en halunut kivun iskevän uudelleen!

Tässä viime viikolla Vaihdettiin Ninskun kanssa 6 ATC-korttia aiheilla :

Kirje,Possun uni, hevoset,kissat,aforismit ja rakkaus.Ja tässä eka mun kortit ja alla

390603.jpg

Siis tässä Ninskun kortit

390604.jpg

Ja sitten vaihdettiin Zarin kanssa 4korttia jotka oli aiheilla Enkelit ja Ystävyys.Tässä ekana mun kortit

390627.jpg

ja zarin ihanat kortit :

390633.jpg

Sitten osallistuin FinnishSwappersin vaihtoihin ja lähetin Sannalle ja nää oli FinnishSwappersissa ekat Neliö ATC:t muistelen että näillä ois joku muu nimi mutta kun en muista niin en sano mitään nimestä.Nämä tein siis minä ja sannalle nämä laitoin..Aiheena mulla näissä on Diddl&Diddlina , Sydämmellisiä terkkuja ja Kissa Miau .Ja Sannan kortit löytyy täältä.

390587.jpg

Ja Fs:ssä oli myös Kahvi ja Kissamaiset ATC kortti vaihto ja omat on tässä :

Ja nämä lähetin Sannal:L:lle

390619.jpg

Ja Tiinalta tuli näin ihanat Kahvi kortit : Aivan ihanat kortit, arvatkaas  kenellä herahti vesikielelle kun nuo kortit sain =D.

390784.jpg

Ja sitten KissaMiaut minun tekemät ja laitan parini kortit jos luvan saan..

390592.jpg