Pike ja Auringonkukka myönsivät minulle kunnia mainintoja niin minäkin jaan kymmenelle ihmiselle ystävyys maininnan

Tässä Säännöt :Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times." 

Käännös: "Jaa palkinto eteenpäin 10 henkilölle, joiden blogit tuovat sinulle hyvää mieltä ja inspiraatiota ja tekevät elosi blogistaniassa onnelliseksi. Ilmoita palkinnosta heille kommentilla, jotta he voivat jakaa sitä eteenpäin. Varaudu siihen, että voit saada palkinnon useita kertoja.

 

1204183.jpgTämän sain Pikeltä.Kiitos !

1204183.jpgTämän sain Auringonkukalta.Kiitos !

Kukkia sain myös Tittiinalta 1204183.jpg Kiitos !

Ja Reetalta1204183.jpgIso kiitos..!!

Kukkasia sain myös Selenalta1204183.jpg..Olen todella otettu!! Kiva että blogini piristää ihmisiä!!

Olen todella otettu..Kiiitos vielä kerran! =) Minun on vaikea valita ne 10 parasta.Kun voisinkin niin jakaisin näitä kaikille.Mutta en voi..Kun mä aloitin blogin pitämisen niin mua auttoi niin moni ihminen ..ja ainakin heitä kiitän ja muutamia muitakin! Lista ei ole paremmuus järjestys!!

1.Sandy

2.Ansku

3.Mihanna

4.Tittiina

5.RouvaLypsy

6.Maiju

7.Sari

8.Blue

9.Satu

10.Sanna

Ja toiset kymmenen Auringonkukan kunnian myötä.

1.AnniTanni

2.Manssu

3.Noitakuu

4.Minja

5.Heta Täti

6.Kesä Sydämessä

7.Paperiini

8.Yira

9.Paperi40

10.Arja