Mistähän sitä aloittaisin? Jos aloitan tuosta takki tyhjänä eteenpäin taivallan...tänään oli heti aamusta niin paska päivä että ei ole tosiakaan..aamu alkoi migreenillä...ja sillä että en päässyt töihin! Ja puolen päivän aikaan pahaolo vain yltyi..sain paskaa niskaani oikein urakalla. Siinä sitten parituntia itkettyäni ystävälleni pahaa oloani tuli posti..en heti rynnännyt katsomaan koska niin ahdisti ja ahdistaa kyllä vieläkin..=(.Se mitä on tapahtunut sitä en julkisesti kerro en..mutta sanotaan että se liittyy opiskeluuni, työssäoppimiseen ja näyttööni ja myös tietysti työssäoppimispaikkaani ja ohjaajaani! *OLEN VIHAINEN*!Sen sanon että koulumaailma on raadollinen!

***********

Nooh aikani märehdittyäni kokosin sohvalta itseni ja hain postin ja voi kikkelis kokkelis..näin että say7:a pariltani oli tullut postia..hyvin hitaasti availin kuorta, katsoin kaikki ihanat paperit, kukkaset, tarrat,teipin,timangit jne..läpi ja leimakuvat ja aloin miettiä kenen blogissa kävin toissapäivänä katsomassa myynnissä olevia leimakuvia...mietin ja mietin ja sitten avasin kortin...Voih Saron minkä teit! Minä olen ihaillut blogissasi monet kerrat kortteja ja kommentoinutkin kai jotain?? ja olet kokoajan ollut mun sayni Yllättynyt. Ehdin kyllä viikonloppuna tehdä salapoliisin työtä mutta...enpä osannut arvata että Saron on sayni, Iso kiitos sinulle kaikista ihanista paketeista ja koko say7 ajasta. Kysyit olenko pitänyt paketeista ja onko ne olleet mieluisia? Vastaus on Kyllä..kaikki lähetyksesi ovat olleet huolellisesti valikoituja ja huomaan että olet ahkerasti lukenut blogiani =). Olen saanut ihania askartelu juttuja..nyt kun vielä saisin sitä aikaa..jotta pääsisin tekemään kortteja. Tässäpä parit kuvat saroni lähetyksistä..Huomaatteko joku muukin pitää näistä kun vaan minä? Ville kissa katsoo himoiten ruusukimppuja..=)

Ja kasvain miten kävikään kun leimakuvista aloin kuvaa nappasemaan?Villen ilme on sellainen kuin kysyisi..onko nämä minun ?Viaton

Tässä vielä aivan ihana kortti jonka sain..Kiitos saron sinulle vielä kerran, piristit päivääni ja sain uutta virtaa elämääni. Minä jaksan taas eteenpäin vaikka takki onkin hieman tyhjä...

Itse olin parina Jenskuliinille.