Kyllä nyt se on todistettu..jo kolmas maanantai jolloin tulee paskaa niskaan vähän joka suunnalta mutta SO What ..mä en lannistu..Sain tänään kuulla olevani aivoton paska joka pitää blogia netissä vain että saisi kehuja tekemistään askarteluista..=( ..arvatkaas oliko kivaa kuultavaa..ihmiseltä jota olen pitänyt LÄHES ystäväni..??

Nooh olkoot omissa oloissaan ..vaan kyllä se masensi....Päätinkin että Nyt saa olla emäntä omissa oloissaan hetken...

No jotain kivaakin sain tänään järjestettyä Diddl paperit kansioon ja nyt mulla on melkein kaikki nämä A5 kokoiset vanhemmat paperit ..jotain positiivistä =).Kiitos jonnalle <3 hän auttoi mua keräilyssäni. Ja myös Britt auttoi minua nyt on kuulkaas kasassa 200 kpl erilaisia Diddl postikortteja ja noita olen kerännyt vasta 2,5vuotta, nuo kortit tahtoo olla kiven alla meillä päin...

Nämä siis ostin Britt:iltä =).Iso kiitos sinulle ystäväni <3.

Katotaas nyt saanko kuvia kun Vuodatus tök-yök-tökkiii urakalla taas....404116.jpg

Eikös oo Ihana kasa =).Ja alla yksi noista ihanuuksista lähempää kuvattuna...

 

404114.jpg