Mulla oli yksi yö tylsää, uni ei tullut ja sitten loikin täällä netti maailmassa ja tein löydön! Onneksi olin kerrankin nopee ja olin eka !! Sillä bongasin Sirpaliinan blogissa ihanan sammakko leimasimen ja poika & sammakko leimasin kuvan ..ja PAKKO oli saada ne!! Kiitos Sirpalle hurjasti nopsasta toimituksesta!! Palaan taatusti asiaan heinäkuun puolen välin jälleen!

1637552.jpg

Samaisena yönä seikkailin sitten Kirsin Blogissa ja ostin häneltä näitä ihastuttavia kukkia..Mietin kyllä miksi en ostanut enempää..Katotaan nyt jos ostaisin vielä lisää jos Kirsillä niitä vaan vielä on?? Iso kiitos myös nämä ihanuudet tuli tänään!!

1637553.jpg

Ja sitten Paperellaan oli tullut ihania leimasimia justiinsa tuota rintsikka kissaa olen yli puolivuotta etsinyt ja nyt se minulla on!! =).Kiitos Paperellan nopeasta toimituksesta!! Kissa leimasimet siis paperellasta ja ylimmät kirjaimet huusin Huutonetistä Piialta. olen omat kohteenikin siellä päivittänyt! Kiitos myös Piialle!! Nyt on akka siis minä tuhlannut TAAS vähän liikaakin!!

1637554.jpg