Voitin tässä taannoin Risu-Kanelin blogissa, hän kyseli mikä maa on kyseessä ja minä arvasin oikein eli kyseinen maa oli Gotlanti. Tälläinen ihana palkinto saapui viime viikolla kotiin. ISO kiitos, justiinsa mun värit, ihanaa vihreää ja ihania kiiltokuvia.Käsintehtyä paperia/korttipohjia ja kuoria.ISO KIITOS.

Harvoin voitan mitään mutta liekkö onni kääntynyt sillä viikonloppuna sain tiedon että...

1242679597_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen voittanut Näpertän  kaupassa tälläisen:

Arvonnassa onni suosi sinua, joten ONNEKSI OLKOON! Voit valita 
valmiista leimasimista n. 30EUR arvosta kuvioita tai saat suunnitella 
esim. Wordissä oman, henkilökohtaisen leimasinkuvion, joka tulee vain  sinun käyttöösi.

Nyt mulla on ongelma mitä tahdon?? Otanko leimasimia(valmiita) vai haluanko ihan oman..olen kyllä miettinyt osoiteleimasinta mutta tahtoisin siihen jonkun reunustan tai minua kuvaavan pienen kuvan?? Mikä se voisi olla siis joka kuvaa minua -vinkkejä kiitos- ??