Juu tuollaiseen minäkin sitten mukaan lähdin ja sitä olen nyt yhdelle jos toiselle tarjonnut!! Kaikki ei ole vastanneet mitään..Olen aika epätietoinen eli jos olet saanut minulta sähköpostia kotiosoitteestani kuittaatko mitä aijot tehdä?? Vai YKSI ihana ihminen ilmoitti että JOO ihanaa mukaan vaan =).Älä kommentoi tähän ettei yllätys mene pilalle ..seuaavalta joka kortteja saa...Ilmoita sähköpostiin !! Jooko??

Edit: Sain sähköpostia asiasta eräältä todella kauniita kortteja tekevälä että hän ei voi lähteä ukaan koska ei tunne 10:tä!! ATC-korttien tekijää!! ??????TÄH???

Tuo ketju kirje lähetään 6:lle.Ja vain 1kortti tehdään!! Miten tuosta kutosesta tuli yks kaks kymmenen??

Mä olen oman korttini jo tehnyt.ja lähetinkin sen tänään jonnekin =).Katsotaan nyt mihin se menee..Mä lähdin mielelläni mukaan kun kyse oli siis vain yhden kortin lähettämisestä ja tekemisestä tietysti!!

Tässäpä kuva kortista joka matkaan siis lähti perjantaina..=)

1209572.jpg

Kuvan kortista yritän laittaa tähän huomenna kun jään nauttimaan ruhtinaallisesta yksinäisyydestä... Lyyli lähtee serkkupojan 7vee bileisiin ja illalla Lyyli lähtee 11vuotis juhliin jotka on teemalla PyjamaBileet =). Eli mulla on vapaata ruhtinaalliset 20 tuntia (siis noin).