Juhlista selvittiin kunnialla.Olen vaan ollut petin pohjalla viime sunnuntaista lähtien..iski vuosisadan flunssa...joka sitten eteni hyvin nopeasti kuumeen kera keuhkoputkentulehdukseksi.Kävin lääkrissä eilen aikaa en meinannut TAAS saada mutta kun sanoin että mulla on infektio astma ja että mulla oikeesti on työlästä hengittäminen ja että kehkoihin sattuu..niin johan tuli aika!! 3.t lääkkeet ja kipulääkettä piti apteekista hakea.!! Nyt iloisimpiin asioihin =).

Ne 104vuotis juhlathan PITI olla meillä !! Ja siis minä en halunnut olla pääosassa.Vaan kuinkas kävikään!! Minulta salaa ystäväni Tarja, vanhimmat tyttäret ja ukkokultani +Lyyli olivat järjestäneet minulle yllätys juhlat!! Voitte uskoa että olin kuin tulisilla hiilillä koko viikon kun ympärilläni sipistiin ja supistiin ja mulla yleensä toimii se 6.s aisti eli yleensä mua ei pysty kukaan yllättämään ja aikaisemmin olen lahjatkin arvannut etukäteen!! Nyt aistini nukkui ja hyvä niin!! =D.Jotain kyllä lauantaina aavistelin kun vieraita ei alkanut kuulumaan vielä 17.00 meille kotiin!! Mutta kun en tiennyt mistään mitään..no nii aloitetaanpa alusta=).Ja hieman pottuuntunutkin olin kun mulla alkoi särkeä päätä, jäseniä ja älytön väsymys iski!!

Sain alku viikosta viestin että Siis 14.9 mulle oli varattu hierontaan aika klo: 14,00 Multa hierottiin niska, hartijat ja selkä ja meikäläinen oli ihan nirvanassa..nukahdin hieronta pöydälle =)...hyvää oloa ja nirvanaa jatkui koko illan.Varsinkin saunan jälkeen olo oli todella raukea!!

15.9 mulle oli varattu kampaaja aika klo:13,10 ja mulla on nyt sitten tummanpuna-ruskeat hiukset.Kerroksittain leikattu ,pituutta ei lähtenyt kun ½-1cm sillä hiukseni ovat kuulema todella hyvässä kunnossa.Sain myös kampauksen samaan hintaan (Nämä molemmt sekä hieronta että kampaaja oli mulle lahja isommilta tyttäriltä ).Kuvia laitan kun saan kameran tyhjennettyä!!

Piti tulla lisäämään tänne ttä vanhin tyttäreni Santtu teki minulle meikin eli todella sain nauttia!! =).Unohdin tämän kertoa eilen!!

Mutta itse juhlat ..mut haettiin kotoa joskus 19,00 maissa ja sain siideritölkin käteeni ja huivin silmille..=), arvatkaa jännittikö ?? Kyllä!! Likat huijas (Tarjuska ja Minnuli) että matkaa on noin puol tuntia...heh heh minuun se meni siinä vaiheessa ihan täydestä! Kun pääsimme juhlapaikalle minut talutettiin edelleen side silmillä sisälle mietin hiljaa että mihin hel..mä joudun..??

Minnuli otti sitten siteen silmiltä ,laittoi lasit päähäni, kohensi kampaustani ja sanoi saa avata silmät.Silloin alkoi porukka laulamaan "paljon Onnea vaan...paljon onnea vaan Vanha akka paljon onnea vaan"...ja kun laulu alkoi en edes tiennyt missä olen ja ketkä mulle laulaa..ja siinä vaiheessa hanat aukesivat..siis minulla alkoi kyyneleet valumaan...!

Kun laulu loppui sain käteeni shampanja lasin ja minulle skoolattiin ..ja minua tultiin halaamaan ja onnittelemaan ..sain paljon kukkia..ikinä en ole saanut noin kauniita kukkia ja niin paljon!!

Sanat ei riitä kertomaan sitä tunnelmaa mikä juhlapaikalla oli , niin juhlat olivat Lundintalossa kaupungilla. Ja vieraita paikalla oli noin 30kpl,kaikki kutsutut eivät ikävä kyllä päässeet..en kyllä edes tiennyt ketä kaikkia oli kutsuttu ja ketkä kaikki tiesivät tästä/nästä juhlista!

Syötävää ja juotavaa oli paljon, salaatteja, suolaisia piirakoita, pullaa, kakkuja(pätkis ja joku muu kuivakakku),tätekakku, kalavoileipäkakku jne.. syötävää jäi vielä kotiinkin! Illalla sitten ne jotka halusivat saivat jäädä laulamaan karaokea ja nauttimaan boolia+siideriä ja muita alkomaholi tuotteita.

Musiikista vastasi Heikki Minnulin poikakaveri ja kävinpä minäkin laulamassa pari biisiä.Minulle laulettiin AIKUINEN NAINEN biisi (erika, satu, Minnuli ja Santtu) ja kyllä sai nauraa vetivät sen niin hyvin ilmeillen =D.

Juhlat oli minusta todella onnistuneet ja olen vieläkin tosi otettu juhlista, lahjoista ja kukkasista+korteista! ISO kiitos kaikille!!

Lahjoiksi sain mm: Ompelukoneen, 3taulua (susi+2x sammakko),skärppäysalbumi jossa oli kuvia minusta ja rakkaistani, monta kimppua ihania kukkia, piirasvuoan, lasikissan,Lyylin tekemän liitutaulun, Karkkia+suklaata, Rouva lypsyltä tuli ihana kortti ja myös aivan ihana tuunattu rasia ja rsian sisällä oli kaikkea ihanaa, kampaaja ja hierontalahjakortti jne..en valitettavasti edes muista kaikkia lahjojani. Joo ja Mihannalta tuli ihana lehmä/sammakko aiheinen askartelu yllätys!!

Tulen varmasti piiiiiiiitkään muistamaan 40vuotis juhlani!! Ja niin varmasti muistaa moni muukin joka paikalla oli!!

Ja muuten tänään täyttää tyttäreni Minnulli 20vuotta !! Kello.12,00 hän syntyi 20xn =)!!!Onnea Minnullille!!