Meinaan tuli teksti hallintasivuilla että tietokanta on rikki...meinasin huutaa tuskasta! Nyt kuulkaas tämä päivä on mennyt tiiviisti keittiössä Hernekeittoa keitellen (ihan siis itse herneitä yön yli liottelin..jne..) ja tein Maaliman parasta pannukakkua..en alkanut laskiaispullia leipomaan kun en saanut hiivaa kaupasta!! Joo meitin kaupasta on hiivat olleet lauantaista lähtien loppu/sluut!! Joten tyydyimme pannariin namskis ..se on kuulkaas makosaa..ja ilman hilloja/kermavaahtoja maaliman parasta!! Joo ja tein sitten "muutaman " Atc kortinkiii...parit harjoitus kappaleet ja sitten ihan varsinaiseen vaihtoon =).Marsun  kanssa sovittiin privat vaihto ja aiheena oli siis hiekkaoliivissakin olleet aiheet vaihdossa 9 eli kotieläin,villieläin ja vapaa aihe.Koska parini ei ehtinyt ilmoittautumaan ja mä taas ...olen tehnyt noita tuplaten noita kortteja niin halusin vaihtaa ne =)! Laitoin parini kortit tänään postiin..joten kuvia en julkaise vielä.

Nyt kun tiedän parini saaneen kortit (??) niin laitan tähän kuvat korteista jotka tein siis Marsulle .

Eli Villieläin:Ketunpoika,Kotieläin: AnisLehmä ja Vapaa-aihe karhunpojan unelma.

415897.jpg

Ja tänään tuli Marsun kortit Siis Villieläin,Kotieläin ja vapaa-aihe.Ihania kortteja kiitos =)!!

416320.jpg

Samalla postitin 2:lle muullekin ATC kortteja ja nekin linkitän myöhemmin...Elikkä siis Marionellan kanssa vaihdettiin kortteja =) ja voih että hän oli tehnyt kauniita..aah meillä oli siis aiheina: Kissa, Oma Horoskooppi merkki, Vesi ja Jää ja tässä ekaks mun kortit : Vesi ja jää korteissa on mun ottamat vanhat valokuvat =).Kissakortissa on kangasta pohjalla.

415902.jpg

Ja sitten Marionellan kortit samasta aiheesta:

415918.jpg

Todella IHANIA kortteja kaikki ..ISO kiitos =)

Ja sitten kun marionella lupasi lähettää mulle sellaisia kivoja kehyksiä (kuvaan ne myöhemmin ) niin lupasin vaihdossa tehdä muutaman kortin ja mä sitten innostuin =) ja tein useamman !!Tässä kuvat :Elikkä Ruoka-Lohi, Kiinalainen merkki Onnea, Perhonen,Katse ja Ruusu .Kuvan sumeus johtuu siitä että kuvasin nuo kortit TYHMÄNÄ suojapusseissaan.

416316.jpg

Eräs  jolle laitoin tänään postia on Paperi40 ja siis kuvat tulee myöhemmin..Ja Paperi40 on kuulema vasta aloittanut ATC-korttien teon..no en kyllä uskoisi näitä kortteja ekakertalaisen tekemiksi =).Todella upeita kortteja aiheella .Mä tein Vauvat ja Kissa .Ja vauva kortissa on käytetty aitoa valokuvaa.

416318.jpg

Vauva/Vauvat ja Koira ja tässä Paperi40 kortit.416321.jpg

 

Kuvia laitan vielä tänään JOS vain ehdin ja jaksan ..jos en niin huomenna saatte kuvia ...Niin ja Huomenna laitan Ninskun kanssa vaihtamista korteista kuvat..On muuten tosi UPEAT aah kortit Nisku tehnyt..en meinannut pysyä pöksyissäni aamulla kun ne sain!

Ja tässäpä teille kortit jotka vaihdoin siis Ninskun kanssa aiheista Susi, Trooppinen Kukka,Sammakko,Puu,Auto ja Nightwish ..katsokaa Ninskun samakko korttia se on UPEA kuten kaikki muutkin...sammakko kortissa on AITOJA peilejä!! Tommoisia en ole ennen nähnytkään!

407616.jpg

Tässä vielä Ninskun Sammakko kortti tarkemmin: ja katsokaas mitä alimmaisesta peilistä heijastuukaan ..minun kamera ja keittiön ikkunaa =).

407692.jpg

Ja tässä mun samasta aiheesta...ekaksi sammakko, Bändi ja ton yhen tyypin pää piti laittaa kurkkaamaan tonne sivulle kun ei muuten mahtunut =), ja Susi ja tosta sudesta olen ylpeä..kerrankin leimailu valokuvapaperille onnistui ..

407625.jpg

Ja sitten trooppinen kukka,Puu ja Auto.

407648.jpg

Ja mun susi kortti tarkemmin..tähän olen NIIIIIIIIIIIN tyytyväinen =)

407698.jpg

Ja Tänään tuli AskarteluAskartelu listan ystävyys/love vaihtokortit..iikis ne on ihania ...jos joku osallistujista käy täällä jättäkää mahdollinen bloginne osoite kommentteihin!

Tälläiset kortit minä vaihtareille tein :

390871.jpg

Ja tälläiset minä keskiviikkona 21.2 sain =).Ihastelkaahan tekin..

407681.jpg

Tarkkasilmäiset huomaa että joukossa on yksi oma tekoinen kortti ..juu oli joku ilmoittautuneista unohtanut koko swapin!! Ja siksi kaikki sai omansa takaisin..

Ja muidenkin vaihtajien tiedot tulee tänne kunhan ehdin päivittää tietoni (saako jostain ostaa omalle päälle lisää muistia??Muistikortti tai jotain??)

Ja tälläisen leimasimen tilasin ja sain viime perjantaina Hiekkaoliivista pakko laittaa kuva vaikka tuo on kyllä aikas sumea..tälläista olen kaivannut jo pitkään...Nyt on ostoslistallani sitten LEIMASINTYYNY/T ja ATC-korttitaskut .Kiitos Sandy ihanasta leimasimesta ja olin mä muutakin tilannut mutta niitä en paljasta teille vielä =D.

407716.jpg

Lyyli teki viime viikolla elämänsä ensimmäiset ATC kortit ja vaikka itse äitinä sanonkin ne on upeat!! Kuvia en laita vielä =).