Tiistaina meidän perhe palaa arkeen. Mies lähtee töihin , meillä tyttären kanssa lomaa on vielä 3 viikkoa. Reissu meni hyvin shoppailuja tein ehkä liikaakin, mutta hiih heitanneeko tuo ?? Ei minua ainakaan.

2 ekaa viikkoa olimme mökillä, kuvia laitan kunhan saan yli 600kuvaa kamerasta tyhjennettyä. Ja mökiltä käytiin kotimaisemissa Perhossa, Tuurissakin käväistiin Keskisen kyläkaupassa päivän reissu tekemässä.Ja monta ihanaa ja kaunista paikkaa tuli nähtyä ja koettua. Lomailua varjosti vain minun uusi ja ikävä sairauteni jonka kanssa joudun nyt elämään ja sopeutumaan. Jos jollakin on tietoa Rytmihäiriöistä niin saa mailailla. Sain lääkkeet keskiviikkona vaivaan. Kävin noiden häiriöisen takia Keuruun terveyskeskuksessa jossa minua ei otettu todesta.meinasivat että saattaa olla joku lihas revähtymä ja se sitten tuntuu sydämmen muljahteluna..Joo eipä ollut sellaista, kotia kun päästiin menin sairaalaan ja sieltä sain avun!! verikokeitakin ottivat sairaalassa ja kaikki veriarvot on oikein erinomaiset!! Oma lääkärini miettii että jos syksyllä otettaisiin multa se vuorokausi seuranta. Kyllä kuulkaas ottaa pattiin kun on tottunut tekeen paljon töitä ja kokoajan jotain niin nyt ei vaan enää jaksa tehä samalla tavalla. Kohtauksien jälkeen (siis ennen kuin sain lääkkeet) olin väsynyt/mua paleli jopa 2-3 päivää aina ton jälkeen.

Muutoin loma sujui oikein hyvin..ja mä todella nautin.En saanut tehä mitään-kiitos mieheni joka hemmotteli mua koko loman =).Sanoinkin että tähän voisi todellakin jopa tottua..=).

Kuvia tulee siis joskus ..ostoksistani ette kuvia saa sillä osallistuin SAY6:n joten sitähän ei tiedä jos jotain eksyy kaverin pakettiin!

Meillä muuten kasvoi loman aikana perhe =).Otimme kissaveljekset Leevin ja Villen meille, oikein suloisia poikia!

Ja lisää suru uutisiakin saimme kuulla;6.7 enoni joka täytti huhtikuussa 90vuotta (hänen juhlissaankin olimme) nukkui äkillisesti Jyväskylän keskus-sairaalassa pois..