Osllistuin siis --->  iitanoma Sammakko, Perhonen ja House Mouse vaihtohin ja tälläiset kortit lähti ..Toivottavasti saan pian vaihto korttini =).

Pienet Sammakot, PienetSammakot...Eka kertaa tein suht samanlaisia kaikista ja totesin että LIUKUhihna kortti työskentely ei sovi minulle =(.Laatu kärsii.jos ei mikään muu...

620173.jpg

Tälläiset sammakot olivat loikkineet luokseni Kesä-Heinäkuussa kun olin lomalla, kiitos kaikille tekijöille:

750229.jpg

Perhosen Lento...Eli Perhoset..

620169.jpg

Ja tässä saamani ihanat perhoset:

749678.jpg

Ja Sitten ne HouseMouset =)

620308.jpg

Ja tässä HouseMouset:

749679.jpg

Ja osallistuinpas Marimekko ATC vaihtoon ja tälläiset mä laitoin menemään...Nannulin järjestämästä swapista on siis kyse!

620164.jpg

Pitkään pähkäilin minkä noista otan itselleni..ja Lyyli sen sitten pätti..Saapas mammalle jäi =).

Ja nämä olivat tulleet Heinäkuussa kun olin reissussa, oli pakko laittaa tuo upea kuorikin mukaan!! =D
749680.jpg

Vaihdoin myös Tuijan kanssa 2x Kissat ja 4x Runo aiheisia ATC-kortteja ja kun Hän on ne saanut niin tässä nyt mun Tuijale lähettämät..

620159.jpg

Ja Tuijan IIIhanat kortit on tulleet aikaa sitten ja ne näette kunhan saan muokattua kuvan ..se on niin sumuinen =(..huono kuvaaja täällä.

Ja osallistui myös Paperi40 järjestämään Lempikukkani ATC vaihtoon..ja koska mulla on monia monia lempikukkia oli pikkasen vaikea valita mitäolisin laittanut..niinpä sitten sarjata tuli sekalainen.Ja näistä kuvista olen itse omista kukkasistani kuvannut kaikki muut paitsi en syreeniä(kesä 2006 parveke kukkamerta).Ja myös RouvaLypsyn ja Maan tuoma ihana kimppu vuonna nakki ja muussi pääsi ATC-korttiin =).

620161.jpg

Tälläiset ihanat kukkaset posti toi minulle perjantaina =).Kiitos kaikille tekijöille!!

668427.jpg