Eilisen päivän tulen muistamaan varmasti pitkään..en vaan ystävänpäivänä vaan surun päivänä =(.

Kerron myöhemmin lisää..Erityisesti Kiitos kaikille ystävilleni tuesta ja ymmärtämisestä ja myös aivan IHANISTA =) Lahjoista joita eilen sain! Kuvia laitan kunhan tyhjennän tuon kameran... Mutta siis Say:ni muisti minua aivan mahdottoman ihanalla paketilla josta paljastu kaikkea sitä mistä minä pidän..Minä muuten pidän monista asioista Täytyy varmaan kirjoittaa Itsestään jotain ..kun olen kuulema liian salaperäinen ??=D

Jeps siis Sayni paketti sanoin tässä , kuvin tänään tai huomenna ..koettakaan jaksaa..

4.s Paketti Saylta:

 Ihania marimekko taustapapereita, enkelitarra, saksanpaimenkoira tarroja, geishasuklaata, diddl rasian+hileitä+confetteja, marimekko servettejä, Atc-korttitaskuja+IHANA Atc kortti =),ajattele positiivisesti kirja ja myös ystävänpäivä kortti.Ja oliko jotain muuta kun ...en muista mutta paketti on runsas.Kiitos vielä kerran SAY..kukahan olet ..kovasti yritän salapoliisin työtä tehdä mutta ei vaan tärppää....+sain myös ATC-korttitaskuja siis sellaisen jonka saa kansioon..ja nyt kuvia..Eka kuva=)

398552.jpg

Ja katsokaa mitä kaikkea ihanaa paketista paljastuukaan..=).Rkastan RETROA JA Vintagea ..Sayni on tehnyt salapoliisin työtä=).

398559.jpg

Ja Diddl&Kumppanit on aaaaaaaaaaah <3

398564.jpg

398560.jpg

ja mitä toisesta pikkupaketista paljastuukaan =).....??

398588.jpg

Ihana tälläista minulla ei vielä ollutkaan ja tadaa sisältä löytyy ..

398565.jpg

398562.jpg

Kiitos ihana Sayni Sukaan popsin siis herkuttelin kahvin kanssa nassuuni =).Klurbsis oli aah ihanaa..