Minun niin kovin piti päivittää blogiani jo maanantaina MUTTA ensinnäkin Lyylille nousi kuume (TAAS) Ja kurkkukipua jne..ja sitten aamusella näin kun MediHeli meni matalalla ja olin juuri silloin puhelimessa ..ystäväni kanssa ja sanoin hänelle jossain Yläasteen luona on varmasti ollut PAHA kolari!!" Ja niinhän siellä olikin ;(.. pahalta tuntuu niin pahalta ..kaikki muksut oli/on Lyylille enemmän tai vähemmän tuttuja ja osaa olen hoitanutkin joskus =(.Menehtynyt poika Lyyli tuntee/tietää hänetkin...vielä en ole voinut kolaripaikan ohi mennä..en vaan voi ....Nyt kaikki arvaa missä minä asun mutta SO what ...koko viikko meni sillei kuin sumussa..milloin on vellonut paha olo, milloin itku ...Minä reagoin näin joku muu toisin! Kun itselläni on lapsi joka käy ala-astetta väkisinkin ajattelen entäpä jos..??Ja onneksi ei !! Sekavaa..anteeksi..=(.

Aamulla kun ei vielä tiedetty minkä koulun oppilaita ne ovat olimme Lyylin kanssa ihan sekaisin..Lyylin luokkalaisista osa kulkee koulutaksilla..=(.

Onneksi niin edelleen ONNEKSI ei kumminkaan ollut lyylin koulusta vaikka joka koulussa on kyllä pidetty keskusteluja ..tosin saas nähdä saako lyyli keskustelu apua jos tarvitsee...

Joo nyt on pakko vaihtaa aihetta jotta en ala vetistelemään..

2viikkoon en ole ehtinyt/jaksanut kunnolla blogiani päivitellä ..tänään lisäilen urakalla ATC-vaihtokortteja ja höpinää..=).

Vaihdoin Sannan kanssa 8 ATC korttia vapaalla aiheella .tässä omani ..tein aiheilla katseet,Apina pojan suukko,Kissajengi,Urpo ja Turpo-koira veljekset,Ole hyvä, Orvokit(jossa muuten aito valokuva),Retrokukkaset,ja PääsiäisTipunen.

435986.jpg

Ja tässä Sannan kortit ..Nuoruus,Kukka,coctails,kenkä,Hedelmätarha,Asuste,Enkeli ja vaaleanpunainen elefantti ..Kaikki aivan ihania ja mukana tuli pieni kuori kivoja kuvioita!! Kiitos paljon Sannalle!! Huomasin että nimiä oli super vaikea keksiä noihin mun kortteihin !!

435992.jpg

Sitten Lähetin jokin aika sitten Ninskulle kilpailukysymyksen keksimisestä palkinnon ja Voih hyvänen aika mitä tuli Tiistaina postissa =D.Ei ois oikeesti tarvinnut mutta kyllä nämä hurrjasti piristivät =).Eli Kiitos tuhannesti..katsokaas vaikka tässä on Ninskun PALKINTOJALOSTETUT!!

ATC-ystävä,Vaahtera,Metsä/Luonto,tuo ruusu kyyhkys kortti on nimetön,House Mouse .Niskun kortit olivat todella upeissa pikku kuorissa..hei laitas mulle malli siitä kuoresta =D...??

435990.jpg

Huomenna JOS pääsen kaupunkiin SIIS JOS Lyyli pääsee kouluun niin mä menen kaupungilla käymään ja toivottavasti suomalaisessa on noita ATC-kortti taskuja. Ja Lörölle pitäisi 3-v lahja löytää kun täyttää huomenna 3V..=).