Mietin pitkään lähdenkö tähän haasteeseen mukaan ollenkaan koska aihe on miehelle/Isälle.


Tämän viikon haasteena on ajankohtainen teema, eli tee kortti...

MIEHELLE!!

Jos tarvetta on tehdä isänpäiväkorttia isälle tai papalle, niin tee jollekin osoitettu kortti, mutta jos tällaista tarvetta ei ole, tee sitten miehelle osoitettu kortti!!

Isää minulla ei enää ole, eikä appiukkoakaan, eikä sitä pappaakaan minulla eikä lapsillani.... mutta sitten päätettiin Nooran kanssa yhteistyössä tehdä hänen isälleen eli minun miehelleni kortti =). Isänpäivänä hän sitten tämän saa...

Neiti on toiminut värittäjänä ja suunnittelijana.Minä kortin sitten kasasin....Mietin kyllä että kalastaja ois käynyt paremmin..mutta koska meillä on autona volkkari ei tosin kulpa ja värikin on kyllä väärä, sillä meidän auto on punainen.... mutta menkööt =D.

1256477349_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kupla on kohotettu alustastaan kohoteipillä, kuva saatu ja väritys on sekatekniikkaa. Leimasin teksti saatu, ja helmet on sinisiä dropseja.

Nuo paperikukkaset olen saanut Tintiltä.Jos tintti käy sivuillani en ole unohtanut sinua...pakettia pukkaa jossain vaiheessa..=)