Ensinnäkin jossain vaiheessa annitanni laittoi mulle sähköpostia ja kysyi osoitettani kun se runo deco oli mulle tulossa ...?? En ole nyt kaimaani saanut kiinni mutta decoa ei ole minulle tullut!!

Sovittiin Pauliinan kanssa vaihdosta ja mun paperi kuori on mennyt perille mutta pauliinan kuori ei ole tullut perille!! Kaikki jotka olette laittaneet mulle postia niin ottakaa yhteyttä sillä mun postia tuntuu nyt katoilevan matkalla (mulle tulevia siis)..

Sitten toinen ikävä juttu(ainakin minulle ikävä) lensin hienon lennon eilen ulkoilessani koiran kanssa ...jäinen tie..=( ja satutin vasemman käden ..nyt vietän hiljaiseloa ja lepuutan kättäni jonkin aikaa..jos pahenee niin kai se on TAAS hilattava itsensä lääkäriin..=( . Johan siellä tiistaina olin 40-45minuuttia!!

EDIT: Edelleen postia on kadoksissa..kaikki jotka on mulle laittaneet etana postia ottakaa yhteyttä minuun!!!