Osallistuin siis jälleen Saksa-Suomi ATC vaihtoon..Olen osallistunut ennenkin ja kun olen saanut niiiin ihania kortteja saksasta, niin pitkän harkinnan jälkeen suostuin! Eka ilmoitin Riitalle että en tuu mukaan kun lekuri kielsi jatkuvan askartelun..mutta sitten aloinkin tekemään kortteja pikkuhiljaa ja osallistuin sittenkin.Mun piti tehä vaan 10 mutta ohoh pian huomasin joo mulla on 22valmista ATC-korttia joista mun piti valita 20 =)!!

Huomenna kuoren pistän postiin!! Ja kuvan laitan varmaan tänään...

ATC-swappi Saksa-Suomi
======================

Teema: ei teemaa, mutta jokaisessa ATC-kortissa on oltava jotain LEIMATTUA.

Korttien lukumäärä: 5 (saavat olla kaikki samanlaisia), osallistua voi monta kertaa, esim. 10, 15, 20 jne. kortilla (mutta siis vain 5 saa olla keskenään samanlaisia, kaikki voi olla erilaisiakin).

Mulla itselläni oli sillei että muutamasta kuvasta tuli just toi 5korttia..Ja loput onkin sitten mitä on...=)

Tämmöisiä lähtee saksaan...Parhaiten onnistui alakuvan Naiset ja noi 3 popoa..=)

1387676.jpg

1387678.jpg

1387679.jpg