Jeps ja minä sain aivan ihanan runon/Lorun omalta Sayltani tänään Laitan sen nyt myös tähän..sitten kerron viikonlopun tapahtumista..=)

"Aika monta noitaa hiipii aivan hiljaa, rappusilla tirskuen, luokse ovikellojen.
Koska ovi aukeaa? Koska jonkun nähdä saan?
Koska yhtä aikaa huudetaan: Päästäänkö me virpomaan?"

Tuota meillä laulettiin silloin kun Minttuli ja Santtuli oli pikkuisempia ja kyllä Lyylikin sen osaa..Kiitos Piristit minua todella tänään Say =).Minun kädet meinaan on olleet tänään tosi kipeät =(.Kiitos fibrokipujen..vieläkin sormia särkee...kortteja tahtoisin tehdä mutta ei pysty!! Kiitos eilisen lihan syönnin!!

Joo aloitetaanpas perjantaista ..muuten meni ilta ihan rattoisasti kunnes satuin menemään koneelle ..voi iso Pas......n ei siitä sen enempää..mutta lauantai aamu kun valkeni mnä heräsin Migreeniin..-TAAS- voi että minua ketutti kun olin suunnitellut tekeväni Lyylin ja "pikku Pirun"kanssa virpomis oksia...noo aikani maattuani lääke alkoi vaikuttamaan ja pystyin jo keskipäivällä juomaan vähän kahvia varovasti ..oli olo kuin krapulaisella..Kai mulla krapula olikin kun join yhden pienen lasillisen illalla sauna olutta =D..Joo no oikeesti en tiiä mistä johtui mutta koko lauantai päivä meni vähän niin kuin vasemmalla kädellä tehtynä..Virpomis oksa koristelun delekoin Lyylin isolle siskolle Minttulille.Vaikka ei ei ekaks meinannut auttaa..ihan iloisia ääniä keittiöstä alkoi kuitenkin kantautumaan =).

Tänään sitten neiti Lyyli tuli herättämään mut että nyt äiti ylös mä lähden 10,30 virpomaan ja mut pitää meikata ja laittaa..ja sitä ja tätä..katselin kelloa ja sehän oli tasan 8,00 aamulla jooooooo no ehkä olisin voinut vielä hetken pitää silmiäni kiinni =).

Mä luulin velä eilis iltaan asti että lyyli pukeutuu noidaksi kuten tähänkin asti mutta ei liene vaikea arvata mikä Lyylistä tuli ??? No joo KISSA =).Kuvan saatan laittaa myöhemmin katotaan ny mutta oikein muikea kissa oli..viikset ja kaunis nenäkin ja häntä ..onneksi  mulla oli kätköissä "teini" vuosilta sellainen tekohäntä (en kyllä ole varma vaikka toi ois oikeeta karvaa ..mistä tehty??) ruskeanpunertava ja se vaan kiinni Lyylin pöksyihin ja avot!! Korvathan minun piti eilen ommella (olisittepa nähnyt senkin =D) hiuspantaan huovasta.huh huuh mutta pääasia että lapsi tuli onnelliseksi..eiks jeh??

Sitten iltapäivällä olikin Nökö Herran leikkaus..papulat pois jalkovälistä ...kovin oli hassu kissa..leikkauspöydällä heräsi..=D joo joo kesken leikkauksen..ja eläinlääkäri SANNA sanoi että nukkuu varmaan 2-3 tuntia kotona ja antoi ohjeita jne..ja heh heh päästiin autolle ja käännettiin auton nokka kohti kotia niin hah haah Nökö herra kurkisteli ulos häkistä..mikä helvatan juttu tää oli...nukkui kyllä ton jälkeen muutaman tunnin ja nyt on herra hereillä ellei sitten ole syömässä -tuosta syömisetä tuli mieleen kun piti mummulle osoittaa aamulla mieltä..kukat lenteli (santpauliat maistuivat),pääsiäis ruohooo oli kiva heitellä ympäri olohuonetta,vaatehuoneessa ois ollut kiva laittaa pyyheliina hylly uusiksi.jne..jne..Tyttöjen virpomis oksat ois olleet hyviä kun ei MUMMO perrrrrkkkk..antanut koko aamuna ruokaa ja leikkaus aika oli vasta 13,20..mummo on läskipää..noin Nökö tuntui ajattelevan....=)

No kaikki suijui kuitenkin hyvin ja kun tuolta kotiuduttiin oli minulla jo kiljuva nälkä =/ja eikun sapuskaa laittamaan..ja syömään ..sitten innostuttiin ukkoni kanssa lähtemään lenkille otettiin Roopekin mukaan ja tehtiin ihan parin tunnin lenkki..olipa Koira poikki kun sieltä tultiin kotia ja TAASkaan en nähnyt Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa..voi kakka...=(.Mutta poikki olin minäkin...

Tän viikonlopun tehdyt työt: Ikkunoita on pesty, olkkarit ja keittiön verhot vaihdettu, koiraa käytetty kontrollissa(terveet korvat),tehty parit ATC kortit jne..jne... joo ja kaivettu pässiäis koristeet esiin..=D

kuvaa mulla ei nyt valitettavasti teille ole....