Meikäläisellä muo hiivatin kivut tuntuu taas kaksin ellei kolminkertaisena.Kurkku on kipeä, päättäkin pakkottaa ja KAIKKIa jäseniä, niveleitä jne särkee ja kipu tuntuu aivan ällöttävän kurjalta.Olen joko tulossa oikeasti johonkin pöpö tautiin TAI sitten fibro kivut on kymmenkertaistuneet.
 
Mulla on kyllä kovemmat nivel kivut kuin koskaan ...mullahan on sitä ihottumaa ja nuo arvauskeskuslääkärit on kyllä syvältä..vieläkään ei selyyttä siihen ole mikä mun ihottuman saa aikaiseksi.Pitäisi syödä 2 viikon antibiootti kuuri ja käytää korisoni voidetta MUTTA aika älytöntä minusta mussuttaa mitään kun en tiedä mihin vaivaanlääkettä syön....smile_sad.gifmiksi mua kohdellaan näin ???
 
Laitanpas tämän ilmapuntarijutun tähän ...ja muuten kuvia SAYN paketista vihdoinkin on tulossa...jeeeeeeee..olen ahkeroinut tyhjensin kameran ja muokkasin 319digikuvaa ..arvatkaas kauanko aikaa meni ???
 
 
Niistä, joita Jumalat vihaavat enemmän kuin opettajia,
he tekivät sääennustajia.

Joka kerran kun tuuli kääntyy, he tuntevat sen luissaan.

Aina kun sade on tulossa, he ovat kuoleman kielissä.

Kylmät korpit nokkivat heidän lapojaan, kourivat niskaa,
istuvat polvien päällä, herkutttelevat jänteillä ja sidekudoksilla.

Kipujen siirat livistävät lanteilta pohkeisiin,
purevat sieltä, näykkivät täältä
turpoavat ja lisääntyvät matalapaineen edellä.

Lepäävät harvoin; auringossa

Ja kaiken tämän kukkuroidakseen
Jumalat tekivät heistä pitkäikäisiä.

- Eeva Kilpi -