Mihanna n sivullamua ootti haaste jotenka tottahan toki otin haasteen vastaan =).Ja nyt vastaan tähän meemiin.

Meemi: Mistä bloginimesi on peräisin?
Blogistania on täynnä mitä mielenkiintoisempia bloginimiä.
Mistä ne ovat peräisin?
Mikä on niiden tarina?
Mikä on sinun tarinasi? Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi?Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina ja haasta kolme muuta tekemään samoin.

No niin aloitetaas tuosta nimimerkistä. Mua on kutsuttu Tanjuska:si jo varmaan 10vuotta ellei ylikin..=).Ja luontevasti se siirtyi myös blogini nimeksi.Mulla on ollut haave siitä lähtien kun kaksikerroksisesta lapsuuden kodistani muutin kerrostaloon..haaveena on siis saada oma OK talo ja sinne yläkertaan KAMMARI joten siitä blogini toinen osa ..=).Ja mä en ois varmaan IKINÄ innostunut kunnolla koko Blogi touhusta ellen olisi osallistunut SAY1:n silloinen Say emo Sandy ja mun parini Ansku mut innostivat"vaativat" =D mua pitämään blogia!! Kiitos kuuluu siis heille!! Ja muille kannustaville ystävilleni!!

Mulla ei ollut vaikea keksiä blogilleninimeä sillä Tanjuskan kammari kuvaa hyvin sitä että viihdyn kotona, askartelemassa kaikenlaista.Tosin joskus on pakko tuuleettaa aivoja/päätä ja parantaa mualimaa ystävien kanssa.=). Haaveissani on saada töitä samalta alalta jossa olin 2vuotta ..sain askarrella ja opettaa lapsille ja aikuisille eri tekniikoita ..se oli ihanaa aikaa vaikkakin vikavuosi oli raskas.Ja KAMMARI jos mulla olisi sinne laittaisin kaikki askartelu ja käsityö jutut, sisustaisin sen itseni näköiseksi ja mulla olisi runsaasti kaappi tilaa =).

Sellainen tarina..=).

Mä haastan mukaan samaan juttuun :Taavan ,AnniTannin,Sannan.