Mitäkö oen tehnyt näinä kahtena(??) viikkona kun olen ollut vaan enkä ole sivujani pävittänyt?? Olen aktiivisesti lukenut blogeja =).Olen tehnyt lukuisia onnittelu ja Kiitos kortteja , myös ihan tilauksesta tein 6kpl.Ja Nyt on työn alla Valmistumis Kortteja ja Onnea 18v poitsulle ja kortiton tehty+kamerassa ovat vielä..jopa meil nuoret naiset ihasteli tuota 18vuotiaalle pojalle menevää "rohkeaa" korttia...Lahja pitäisi vielä keksiä jonka viemme kesäLomalle mennessämme poitsulle.Lahja ideoita muuten otetaan vastaan ..jotain käytännöllistä (EI RAHAA) JA huumorilla varustettua se saisi olla =).

Sitten olen salaa osallistunut moneen ATC vaihtoon, Tehnyt omalle Saylleni jotain jotka lähtee sitten Kesäkuun paketin mukana.Muutama ystävä+vanhin tytär Sanna täyttää kesäkuussa vuosia joten heille olen kortteja väsäillyt urakalla..=D ja lahjojakin olen hankkinut!! Tällä viikolla pitäisi alkaa TOVERI/KAVERI KESÄKUU joten mulla on lähetettävät valmiina kunhn saan osoitteen ..=).

Sitten sivoskelin paperi kaappiani ja huomasin että herraISÄ multa puuttuu tai onvain muutamia (1-2kpl) näitä värejä tausta papereista: Omenan Vihreä(mun uusi lemppari väri), Lime, Keltainen, Turkoosi,Sitruunan keltainen, Lila, Mansikan punainen ja Syvän Sininen/SähkönSininen.Eli jos jollain on liikaa noita värejä..ota yhteyttä mietitään vaihtoa ??=). Mulla on kyllä myös tulostuspapruina vaikka mitä värejä mutta esim tapeteissa löytyy valikoimaa...Ainut mitä mullaEI ole ..yhyy..Ruusu Tapettia ja kangasTapetteja tahtoisin lisää..=).

Joo ja musta tuli KUMMITÄTI.. Ihanalle vasikalle =).Anteeksi Rouva Lypsy..kuvia laitan tällä viikolla ja myös ihanaisen typykän tärkeät tiedot...tiedän olen huono kummitäti kun jo heti alussa kun en ole edes saanut tärkeää tehtävää tehtyä.....

Joo ja meillä täällä oli markkinat 24-25.5 ja tein kuulkaas löydön!! =) Ja Hyvänsellaisen..löysintodella ihanat viileät ja ennen kaikkea mulle just sopivat City Shortsit ja hintakin VAAN 5€!! Lisäksi ostin Lyylille metrilakuaja ISIN TYTTÖ lippiksen kun sellaisen halusi =)!! Ja itselleni pari t-paitaa kvalla tekstillä ja ukolle kanssa paidan..ja sitten menin ja tuhlasin tiimariin yli 20€..Voih minua..nooh kaikki oli kyllä tarpeellsta ja kun tiimarissa oli ALE mulla oli kori puolillaan tavaraa =).Kyllä shoppailu on vaan ihanaa...=D.Tuonne lhdettiin perjantaina extempore kun Lyyli pääi koulusta.Tai oikeestaan ihan siki kun Sanna lupasi siskonsa viedä markkinoille ja sitten peruikin koko lupauken myöhemmin samana päivänä..niin mä päätin yllättää Lyylin !!