Huomasin tuossa että mulla on kahdessa paikassa blogissani SAY2:n paKettien kuvia =).Sori kaikille ennen kaikkea say2:n parilleni kun olen sählännyt kuvien kanssa...Kaikista paketeista löytyy kuvia SAY2:N ajoilta näitä linkeistä:

SAY2 JA SAY2:n lähetykset

Isot kiitoket vielä kerran Mihanna ihanista paketeista.Kunhan arki koittaa lähetän sinulle kiitoksia..ihanasta ajasta joka meillä oli =)!!

Tähän kuvia paljastumis paketista, katsokaa mitä kaikkea IHANAA minä sain =).Meidän uusi vauva Kirppu-kisu nuuskii myös hyvin innokkaasti saamiani tavaroita =D.Sain siis Diddlina tarroja( noitamulla ei vielä ennestään ollutkaan..<3),Ihania nauhoja,Kirjaintarroja,Diddl viivotin /sabluuna,Mazebook--->aivan ihana ...oiiiiiiiiiiiih!!,Atc-kortti, koristeltu aski jossa on ihania kukkasia,ja myös piiiiiiiiiitkä kirje.Kirjeeseenkin vastailenkin kunhan saan aikaiseksi.

749640.jpg

Lisää kuvia paketin sisällöstä:
749641.jpg

Ihana ATC-kortti Summer

749643.jpg

Koristeltu aski ja sisältö:

749645.jpg

Anteeksi kuvat on sumeita!! =(.

Ihana Mazebook, tuollaisia kun oppisin vielä tekemään .....

749646.jpg

749649.jpg

749650.jpg

749652.jpg

749656.jpg

Kuorta en ole vielä avannut =).

749663.jpg

749667.jpg

749672.jpg

749673.jpg

Sanat ei riitä kertomaan miten otettu olen KAIKISTA pakteista Mihanna... Mietin tässä miten voisin sinua ilahduttaa ..ja kiittää..katsotaan nyt mitä keksin =D.

 Ja mä  itse olin Say pari Yunalescanille.Hän ei ole päivitänyt sivujaa joten enpä tiiä mitä lähetyksistä piti.Omista lähetyksistä en kuvia ottanut=(.