Ensiksi pyydän kaikilta teiltä anteeksi joille en ole Ystävänpäivä Korttia laittanut!! Olen ihan paska..en vaan ole saanut tehtyä ainuttakaan korttia, saatikka että olisin ostanut niitä! Olen pitänyt kaikesta askartelusta taukoilua..ihan siksi kun kädet on siinä kunnossa että yhden 3D kuvan leikkaamiseen menee tunti..riippuu tietysti kuvan vaikeus asteesta!! Ja sitten kortin muu koristelu vie aikaa..Huomenna menen yksityiselle reumalääkärille!! Aloin saada tarpeekseni arvauskeskuskuksen OMASTA lääkäristäni joka ei ymmärrä Mikä mua MUKA voi vaivata!! Hulluinta on että kävin joulukuussa 2007 lääkärissä jossa valitin nilkka ja ranne kivuista..Sain lähetteen SELKÄ JA HARTija kivuista (???) fysioterapeutille..Eikös ole mielenkiintoista??

Sinnekin menen huomenna..En ole näistä vaivoistani viitsinyt valitella tänne mitään enkä kyllä ystävillenikään sillä oman pääni sisällä käyn taistelua siitä miten jaksan! Minä joka olen aina ollut elämän iloinen, tarmokas, energinen ..miten minusta on vajaassa ½vuodessa tullut tälläinen laiska paska joka ei tahdo aamulla päästä sängystä ylös!! Ylös nousu on vaikeaa huonosti nukutun yön jälkeen /kipujen takia..olen aamuisin jäykkä kuin rautakanki!! Ahistaa....

Kiitos teille ihanille Ystäville jotka olette minulle laittaneet kortteja..kauniita kaikki...=).Olette minulle todella tärkeitä..<3.Joskus on vain parempi olla hiljaa omista vaivoistaan ja olla valittamatta.Tosin en kyllä ole ikinä ollutkaan ihminen joka valittaa "kokoajan" mutta nyt en kyllä ole inahtanutkaan kivuistani! Mitäpä se hyödyttää!

Olen minä jotain saanut hommattua vain itselleni..kun saisin vielä toimivat kädet..Oisko kenelläkkään ylimääräisiä?? =D.Ylemmät ostin ihan ite ja alimmat osti mieheni mulle joululahjaksi!! =).Ja kirjoja kannoin taas kahmalokaupalla suomalaisesta...!!

1286472.jpg