Kokeilaan onnistuuko nyt kun tuossa ennen juhannusta kaikki kirjoitukset hävisivät Bittivaruuteen =(. Teille joille ehdin ilmoittaa tunnustuksesta vaikka nimeänne en mainitsisikaan hakekaa se täältä jos olen sen teille blogissanne ilmoittanut. Vanha ei muista kenelle imoitti ja kenelle ei..

Loreal Blondi siis antoi minulle ihanan tunnustuksen, ihanin perusteluin =).Olen otettu..iso kiitos. Nyt kun olen lomalla(lue työttömänä) mulla tulee välillä kiivaaseenkin tahtiin näitä kortteja ja muita askarteluja.Sormet oikein syyhyää ja ei meinaa malttaa nukkumaankaan ajoissa mennä..=).

Tässä siis blakaati  ja Loreal blondin tunnustus

- Tanjuskan kammari - kammarissa tapahtuu ja tuloksia syntyy.

lovebadge5.jpg

Säännöt:

1. Tunnustuksen saaneet saavat laittaa kuvan blogeihinsa.

2. Linkitä blogiin jonka pitäjältä sait tunnustuksen.

3. Nimeä haluamasi blogit (määrä vapaa)joille haluat tunnustuksen antaa ja linkitä heidän bloginsa.

4. Jätä viesti heidän blogeihinsa, jotta he tietävät nimeämisestä.

Tämän tunnustuksen annan seuraaville blogeille:

-Hipsu: Nainen joka saa aikaiseksi toinen toistaan ihanempia askarteluja, jakaa iloa muillekin. Hänen blogissaan käyn usein vain ihailemassa. Hän on mun toverikesäkuu parini =).Kiitos Hipsukka =).

- Carola :Hänenkin blogissaan viihdyn, häneltä ostin joskus ekan Häglar leimasimeni ja puhelimessakin ollaan juteltu =).Mukava ja taitava ihminen!

-Taidonnäyte: Nainen joka ei osaa olla jouten=), tuloksia syntyy ja aina sattuu ja tapahtuu taidonnäytteen maatilalla.Taitava ihminen hänkin!

- Tintti: Mun entinen toverikuu vuodelta?? ööh, hänkin on taitava ja saan joskus livenä ihailla hänen tekemiä askartelujaan ja kortteja kun pate niitä minulle tuo =).Kiitos tintti, jatka samaan malliin.

Tässä muutama blogi ja moni muukin ansaitsee tämän tunnustuksen, nyt vaan on hieman hoppu julkaista tää ettei taas häviä...