Eilen kävin kelalla juttelemassa kuntoutuksesta....ja mä nyt sitten haen Fibromyalgian sopeutumis kurssille.Siitä en tiedä milloin sinne pääsen mutta kai joskus...Sitten kävin pankissa, tiimarissa ja pyörähdin huvikseni kun aikaa oli suomalaisessa..ja OHOH sehän oli laajentunut niin että en meinannut löytää mitään...sinne oli tullut askartelukartonkeja kahta kokoa jätti ISO maksoi 1,60e ja A4-kokoinen 0,35e/kpl ja vaikka oli herkulliset värit niin sinne ne jäi..Tiimarissa kuolasin ihana tarroja,paperi pakkauksia jne..jne.. mutta kun ei ollut rahaa tuhlattavaksi asti en tuhlannut!! Hyvä minä!! Tilasin mä Sandylta kenkä leimasimen =)....

Tämä aamu kun valkeni klo:04,30 niin heräsin armottomaan migreeniin..=( kyllä sen arvasin että se tulee mutta en taas arvannut että tänään..Oksentaaei tarvinnut ja kiitos<3 Rouva Lypsylle hän delekoi sen minulta lähes kokonaan puhelimen kautta pois....Ihanaa kiitos =).

Tänään siivottiin Lyylin kanssa, neiti oma aloitteisesti halusi vaihtaa petivaatteet sänkyynsä ja myös mun kummitytölle J-L:lle katsottiin kivat Pussilakana, tyynyliina ja aluslakana varavuoteeseen.Huhuh..on sellainen olo just nyt että haluaisin vaan olla..ois 20 leikattua 3D kuvaa jotka pitäisi kasata katotaan nyt jos hulaisin hetken ja sitten aloittaisin..tai onhan mulla huomenna aamusta aikaa ennen kummi tytön tuloa!!Sitten onkin koko viikonloppu yhtä hip hei hulinaa...huoh...Palaan asiaan päiviyksien osalta varmaan vasta maanantaina ellei sitten huomenna tule mukavaa postia!!=)