Laitoin pakettini Maanataina postiin Toveri Maaliskuulle, Hän on Tintti .Toivottavasti paketti on mennyt perille ja Hän pitää siitä..?? Laitan kuvan paketista kunhan saan kameran tyhjennettyä... Tälläinen vaatimaton paketti siis meni Tintille..

1335591.jpg

Kera tälläisen kortin..

1335589.jpg

 

Voih Toveri Maaliskuu minkä teit =D.Tänään tuli niin ihana lähetys sinulta että omani kalpenee menen tullen tuon lähetyksesi rinnalla..!! Aivan ihania juttuja..kuvan laitan tänä iltana jos vain ehdin!! Tälläisia ihanuuksia sain Tintiltä..Iso kiitos vieläkin..Mä olen aivan toivoton paperi+tarra ja nauha hullu..Tuossa lehtiössä on ihania keväisiä papruja..sormet alkoi syyhyämään että jos tekis pääsiäiskortin pitlästä aikaa..Tarrat on ihania ja kukkaset ja katsokaa korttia..Oiiih<3.

1335595.jpg

 

Eilen saimme YlläriPylläri vieraita ...minä kun en tunnetusti tykkää yllärivieraista varsinkaan pitkämatkalaisista niin olin saada slaagin..Läksin sitten lenkille purkamaan energiaa..ja kyllä oli huomattavasti rauhallisempi olo kun melkein 8km lenkin vetäisin...mukana oli EETU ja Tarjuska..vesi sateessa tarvottiin!! =)

******   *********    *******

Tälläisen minä sain postista mukaani keskiviikkona..Tilasin siis Taavalta työkalu pakin ja mun ois tarkoitus tuunata tuo mieleiseksi kunhan löytäisin Limen väristä maalia..=).Kiitos Taava vielä kerran, halaa pappaasi puolestani!!

1335599.jpg