Minulla meni koko viime viikko jotenkin hommailessakotona etten muistanut edes sivujani päivittää =(.Moneen ATC-swappiin olen osallistunut ja lisää kortteja teen huomenna jos vaan jaksan..mikälie väsymys minuun iskenyt !!

Tänään lähti maailmalle KISSA ATC:t ja tämän vaihdon järjesti Maria.H ja kuvakin tulee kunhan saan taas kameran tyhjennettyä....

Tälläiset lähti matkaan siis eilen ja mulle jäi tuo eka NÖKÖ ihan siksi kun on tyttären kisun kuvasta tehty!

525201.jpg

Tässäpä nämä saamani KISSA atc.t jotka saapuivat viime viikolla.Aivan ihania kortteja.Täytyypi lähtee kierrokselle ja ehdttaa ihmisille vaihtoja..=)

588855.jpg

Ja Osallistuin jälleen FinnishSwappersin Tulppaani Atc-vaihtoon johon sain parikseni Ritvan ja Hänelle tein myös Toive ATC:t Keijukaiset.Ja samalla sovimme privat vaihdosta jossa sovimme aiheeksi Kukkaset ja Vintage aiheet, kuvat tulee ajallaan =).

Tässä mun tekemät Tulppaanit siis Ritvalle:

525261.jpg

Ja tässä Ritvalle Toivekortit Keijut:

525225.jpg

Ja myös Privat vaihdon sovimme ja aiheet siis oli Vintage ja Kukkaset , ekaks oma tekemäni: ja noita kukkia joita käytin korteissani tahtoisin lisää ne on iihania=).

525306.jpg

ja kukkaset:

525321.jpg

Ja RITVAN kortit samoista aiheista, turhaa mietit että korteista tuli muka yksinkertaiset .Nämä on Todela kauniita ja minä pidän näistä !!Kuten Ompelu Vintage aiheistakin=).Kiitos Ritvalle hurrjasti!!

525228.jpg

525230.jpg

ja mä sain tänään JOHANNALTA Tulppaanit, ja ne löytyvät kaiketi täältä

Ja mä sain myös Johannalta omat toivekorttini jotka siis on johanna tehnyt ja nekin kai löytyät johannan omilta sivuilta ???

Toive ATC-kortteja tein myös Johannalle ja hän sai Lapsosia =).Noissa toivekorteissahan piti tehdä ainaki 3 korttia samasta aiheesta ja mä sitteninnostuin tekemään johannalle 5 lapsi aiheista korttia. Ja kahteen noista käytin siis aitoa valkokuvaa!! Hyvä tapa käyttää ylim.Valokuvat pois /tuplakuvat =).

525206.jpg

Kiiltokuvalliset Atc.t menikin sitten Tiinalle .Tässä mun tekemät kevään lintuset:

525195.jpg

Ja edelleen näitä Toivekortteja Helille tein lempiaiheistani ja myös Helin lempi aiheesta eli KISSAT ja Perhoset.

525238.jpg525283.jpg

Sannalle lähti taasen puolestaan Postimerkki ja Vintage aiheiset.

525292.jpg

Ja sanna lähetti myös mulle toivekortteja =).Iso kiitos kaikki on aivan ihania =).Sannan kortit löytyy Täältä ja Privat vaihto jossa aiheena siis sudet ja Pellet..Nämäkin on aivan namskis =).Ja mä tein jo Sannalle Sudet ja edellisessä vaihdosta nuo pehmeää kortit:
525478.jpg

 

Ja Ninskun kanssa sovittiin jo aikaa sitten 20kpl ATC-kortti vaihdosta mä sain jo Ninskun kortit, omiani aloitan huomenna,on ollut sellaista Hulabaloota että en oo aijemin ehtinyt mutta meillä oli teko aikakin Toukokuun loppuun asti =D!Kuvat julkaisen molemmista vasta kun Nisku on omansa saanut.

Minä olen omista Toive ATC-korteista saanut jo Ritvan kortit ja ne julkaisen huomenna sillä Rirvalla ei ole omaa blogia.Ritva teki minulle kauniit Vintage aiheiset kortit.Ja tää on sekava päivitys mutta tässä siis Ritvan lähettämät IHANAT kortit minulle:

525296.jpg

Ja

Sanna järjesti Hiiri ATC-vaihdon ja minä osallistuin tälläisilla korteilla, jeps kuva huomenna sillä se oli nurin perin..tallennettuna =(

Nyt Hiirikorteista kuvat näillä siis osallistuin:

525179.jpg

Ja tälläiset minä sain :

525476.jpg