Joten siispä laitetaan nyt myöhässä arvonta pystyyn =).

Saatte kommentoda kommenttilaatikkoon ja antaa vinkkejä mitä minun kannttaisi seuraavaksi kokeilla askartelurintamalla??..ja kaikkien 27.7 vastanneiden kesken suoritan arvonnan ja palkinto tulee olemaan jotain askarteluun liittyvää =).Yllätys yllätys!!

Edit:Kiitos kaikille vastaajille!! Ihanan paljo uusia ideoita tuli =D.Sen verran vastailen teille nyt tässä että VOITTAJA ei ole vielä selvillä..kerron kohta syyn miksi mutta viikolopun aikana LUPAAN selvittää kuka saa arvonnassa ja mitä =).

Teidän kaikkien ehdotuksiin : Rouva Lypsyllä oli mainioita ideoita :D ..aika haastaviakin...Hmm vanhoja esineitä haluaisinkin duunata enemmän...=),korujen tekoa ehdotti rentukkakuu..hmm riittäisiköhän mun hermo =D..hyvä idea..,Maria.H:Jeps 2 duunattavaa nukkekotia odottaa jotain uutta tapahtuvaksi...=),Ansku ehdotti paperikukkasten koristelua..juu pienesti kokeiltu on..=D,Heidi ehdotti amppeleita..olen tasan 1:n amppelin muinoin yläasteella(siis valovuosia sitten..) tehnyt ja se on minulla edelleen tallessa..tahtoisin kyllä tehdä amppeleita mutta mistä ohje??Mä tarvin aina kaikkeen ohjeen ensin =)...Jos Heidi sinulla on yksinkertainen kuvallinen ohje voitaisiinko neuvotella vaihtokaupasta??Tai jo osaat neuvoa kirjan jossa sellainen on vinkkaa kysyn kirjastosta..=).Hanna ehdotti tilkkutöidentekoa..Hmm kenties sitten kun saan sen ompelukoneen..=),Arja ehdotti myös pajutöitä..voi kääk lupaan lukea pajutöistä..eihän sitä tiedä jos jotain pientä joskus..hei mähn olen tehnyt muinoin Ip-kerhossa ollessani pajukransseja =D.Niistä vaan ei ole kuvia..= C.Maissi ehdotti skräppitaulujen tekoa lahjaksi jollekin.hyvä idea ja tuota oenkin jo päässäni kehittänyt....katsotaan saanko tuotokset koskaan ulos..päästäni =).Millam ehdotti minulle että kokeilen askartelua joka olisi ollut ensimmäinen ..eli lapsuusmuistoja..Mä en kyllä muista olenko lapsena askarrellut...ellei käpylehmiä ja sen sellaisia oteta huomioon..??Mä olin pentuna ulkoilma ihmisiä eli aina (jopa sateella) ulkona, puussa,hoidin eläimiä..jne..=).Ja luin..Isäni sanat muistan hyvin.."Taas nenä kirjassa kiinni.."!!TiiaMarialla oli niin hyvä ehdotus eli APC-kortit ja noita aijon kyllä taatusti kokeilla!!=),Sannan ehdotuslasin ja keramiikan paloista kiehtoo myös..sekin on kokeilematta,Paperi40 ehdotti tulitikkuaskien koristelua..juu sitä olen kokeillut ja kiinni jäin siihenKIN =),Viola79 ehdotti kivien maalaamista..sen olen jo kokeillut se taisikin olla muuten ekoja askarteluja joita tein lasten kanssa kotona =).Tuo oli sitä aikaa kun oli vain paperikuvat!!,Kristiina ehdotti Vuolukivi askartelua...hmm mitä se on?? =)-Tahtoo tietää lisää..??Kerro kerro heti??Taina ehdotti taittelu askartelua..hyvä ehdotus ..jolle en sano ei!!Kaikkea PITÄÄ ainakin kerran kokeilla...=D,Annehelenan ehdotus mosaiikki töitä..juu sekin kiinnostaa..=),Satu.H taasen ehdotti tiffanya..se on myös sellainen joka todella kiinnostaa..kunhan vaan joku järjestäisi kurssin ...=),Ja Mihanna kysyi joko olen kokeillut decoupagea..Jeps kokeiltu on...=).

Eli siis KAIKILLE iso kiitos voittaja selviää 3-5.8 ja syy miksi en ole ehtinyt/jaksanut arpoa voittajaa..meillä siis oli vieraita PE-SU ja Su tuli Lyyli kipeäksi..ja nyt taitaa sama tauti olla tulossa meihin "vanhuksiin"....

Tuhannesti anteeksi että VASTA nyt ehdin arpoa voittajan!! Voittaja siis on TAINA!! Onnea!!! Otan sinuun yhteyttä jotta saan osoitteesi ja paketin sinulle tulemaan =). Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä =).