Oma SAYni oli kolmosessa Iitaliini .Kasasin hänelle pienen paketin ja itse tein hänelle kirjanmerkin josta saatte nähdä kuvan..iitaliini varmaankin julkaisee paketista kuvan blogissaan kun ehtii..Kiitos vielä iitaliinille Say3:nen ajasta!!

1045552.jpg

Itse olin Sarille ja hän lähetti minulle tälläisia Ihanuuksia..Kiitos Sari!! =).Tämä paketti lämmitti siksikin mieltäni koska olen kolmessa SAYssa ollut ja ainoastaan Sari on kiittänyt minua! En ole sanonut/osallistunut Say1,2 tai 3:n kiitosten toivossa vaan siksi että saisin aidosti ilahduttaa kutaki ihmistä joka on minulle annettu ihan aidosti! Pakettien kerääminen ja kasaaminen oli kivaa ja varsinkin kun tunnen Sarin ennestään se toi omaa jännitystä say aikaan ettei sari "löydä" minua liian aikaisin..eli että en paljastu hänelle say kierroksen alku vaiheessa...siksi paketteja lähtikin ympäri suomea =)!! Katsokaas sain sarilta kaikkea sitä mistä pidän ja ihanan kortin!!!

1045587.jpg