Lunalta22.jpg

Tämän ihanan tunnustuksen sain Heidukalta. Paljon, siis Hurjan paljon kiitoksia tästä =).Piristi kummasti mieltä.

Kenelle tämän sitten annan? Nooh aikani mietittyäni hyvin moni tämän ansaitsisi..mutta joitakin mainitakseni:

Rouva Lypsy

AnniTanni

Tittiina

AN Kortit

MehuKattinen

Zazahbella

Jatkan myöhemmin nyt on pakko kiirehtiä kaupunkiin. =).Joo kaupungissa on käyty ja rahaa paloi taas..=(. Ja edelleen on ne tärkeimmät ostamatta-voi pas....a.

Joka tapauksessa mä haluaisin antaa ton tunnustuksen muutamalle muullekin blogille mutta kun en nyt tähän hätään löydä niitä=(

Ja syy miksi tämän näille blogeille annan on tässä: Muutamat teistä jaksavat edelleen uskoa minuun, potkivat minua perseelle kun oikein ahistaa ja valitan että v......u tästä ei tuu mitään-mä en jaksa..silti te vaan luotatte että kyllä sinä sieltä nouset ja jaksat!

Ja toinen syy blogeissanne on niin ihania askarteluja, kauniita kortteja, elävää elämää eikä mitään pintaliitoa jota on ihana lukea, myös niitä surullisia ja ikäviä asoita-ne on elämää! Tiedän että joku vetää nyt herneen nokkaan mutta tätä mieltä minä olen =).Jatkakaa samaan malliin ja antakaa anteeksi että en jaksa nyt olla 100% ystävä kaikille ja pitää yhteyttä kokoajan.!!