Osallistuin siis Heidin järkkäämään askartelutavara vaihtoon ja voih...millaisen paketin sain. Reetta lähetti minulle tälläisen kasan josta käyttöön tulee vain kiiltokuvat ja 3 korttipohjaa. Olipa taas kiva saada postia jolla ei tee mitään..Kysyin neiti 11,5veeltä huoliiko kasan..Tuumasi ei kiitos en tarvitse.

Ja ääriviivatarra raatoja...(ihan kun mulla ei näitä raatoja ja paperin jämiä itsellä ois nurkat turvoksissa)

Kiitos vaan Heidille vaihdosta ja Reetalle myös, jatkossa kun vaihtoja järjestät tarkat säännöt mukaan. Uskon että Orvokki jolle omat askartelutarvike juttuni laitoin ilahtuu takuulla enemmän kuin minä! Ja saatte rauhassa kommentoida nimettömänä minua ei haittaa, ne kun saa helposti selville.

EDIT: Jos nämä joku tahtoo laita mailina osoitteesi.Lähetän ne ensin ehtivälle! Huom: Kortit ja korttipohjat meni jo mutta muut on jäljellä ja jos jollekin kelpaa voin etsiä omista kätköstäni ATC-kortti matskua lisää.Maili osoitteeni löydät tämän sivun ylälaidasta tai [email protected]

Huomenna en ole vastailemassa maileihin sillä olen hautajaisissa. Mutta sunnuntaina sitten.

EDIT: Tavarat meni jo Heidille, hän ei sentään uhkaillut mua ylläpidolla. Ja etsin lisääkin kuoreen tavaraa kunhan ehdin!