Minä sitten en ehtinyt tänäänkään ajoissa sivuilleni ..aamusta alkaen siivosin askartelukaappia ja sieltähän löytyi kauan kadoksissa olleita tarvaroita =D.Ei mulla ei ole mitään liikaa..olen vaan todella hyvä ja taitava jemmaamaan kaikkea..se tekemäni vispiläkin on hukassa..Nooh teen uuden ...jossain vaihteessa. Tänään tuli ihanaa postia kiitos kiitos Iita:n Romanttinen rakkaus ja ystävyys ATC kortit tulivat ja enpäs muistanutkaan ollaan iitan kanssa oltu aijemminkin parit =D! Huomenna laitan kuvat JOS päivästä ei tule samanlainen haipakka kuin tänään oli..huh huh..Ja sain myös Zarin kortit joissa aiheena oli siis Ystävät/ystävyys ja Enkeli/enkelit.Linkitykset ja kuvat laitan huomenna takuulla ja Zarin kanssa molempia aiheita vaihdettiin 2kpl:ta.

Nyt tämän päivän kommelluksiin..aamusta tosiaan aloin siivoomaan heti kun neiti Lyyli oli lähtenyt kouluun eli tasan klo:07,30 meni siis kasiin kouluun.Ja siivouksen lomassa soitin parit "juoruilu" no höpsistä ne oli mielenvirkistys puheluita kumpikin ...langattomalla kun soittelee niin voi liikkua ja häärätä.Minä kun en osaa paikoillani olla puhelimessakaan ellen ota tilauksia vastaan =).Silloin on oltava tilauskaavake ja toimiva kynä kädessä.Ja luuri olkapään ja pään välissä..Joo siis asiaan ..Puhelimessa kun puhuin rakkaan ystäväni N:n kanssa niin Roope/Toope murisi ja haukkui no kohta soikin ovikello ja pelästyneen näköinen postinkantaja nainen siellä mulle postia toi!! Joo siinä sitten postit vaan keittiön pöydälle ja jatkamaan siivoamista. Ja sitten se tapahtui klo:12,20 ...iiik kuulin taas Roopen murinaa kumeaa sellaista ja ..sitten kului ilosta /jälleen näkemisestä johtuvaa vinkunaa joka roopen kielellä on :"Ihanaa tulit kotiin ihanaa ihanaa olen ollut kilttipoika uskotkos en oo mammakaan kiusannut rapsuta mua rapsuta ..aaah ihanaa.."Ja sitten ihan hiljaista..sanoin puhelimeen että nyt ei ole kaikki ok jotain siellä nyt on vialla.. huoh en päässyt eteiseen asti kun tuo rontti ryökäle ukkoni ketale kelen ..käveli minua vastaan ...IKINÄ en IKINÄ ole säikähtänyt niin paljon kuin tänään ..= O olisittepa nähneet ilmeeni ! Huoh oli lähtenyt/päässyt pakkasen takia aikaisemmin töistä..Kyllä mä tiedän mikä sitä poltteli kotiin...haah uusi lelu odotti postissa noutajaa..Hänen uusi kannettavansa! Minä sain nyt ihan ikiomaksi tämän koneen josta on tapeltu kohta 2vuotta että kuka tätä saa käyttää jne... AAH tää on nyt mun oma!! Ja jos joku kysyy miksi en HULLU ottanut sitä kannettavaa...?? No katsokaas kun mä en voi istua muualla kuin oman rakkaan pöytäni ääressä ..en osaa olla netissä kotisohvalla ainakaan vielä! Mutta mä saan kuulema käyttää tuota konetta JOS haluan ..! Joo ja sitten kun oltiin käyty tosiaan tuo masiina hakemassa postista ja kaupassakin käyty niin sitten se puhelin rumba vasta alkoi ..vuorotellen soitti keskimmäinen tytär ja vanhintytär ja sitten piti laittaa viestejä että ketkä haluu mitäkin keksejä ja karkkeja tilata KUN Lyylin luokka kerää luokkaretki rahakassaan rahaa niin alamme myymään siis Kakkutukun keksejä ja ihania karkkeja.Juu olen laihiksella mutta meillä säilyy kaapissa herkut jos päätän että ne säilyy ! Ja nuo on käteviä viesä sitten vaikka jos menee kylään niin ottaa rasian mukaan yllärinä talon emännälle.Mulla on noista tuotteista jo useamman vuoden kokemusta sillä 2 vanhinta tytärtä möivät jo eskarissa ja myös 1-6 luokalla heidän tuotteitaan..mainos palopuhe!

Joo sain mukavasti ihmisiä innostumaan asiasta ja auttamaan noita 3:s luokkalaisia asiassa.Joulun alla myytiin joulukalentereita ja joulukortteja...se oli kivaa kun lapsi itsekin piti sitä kivana ja penskoilla koulussa oli oikein kilpailu kuka myi eniten mitäkin! Heh..

Noiden lisäksi sitten otin pari kosmetiikka tilausta vastaan ..ja kaikkea muuta puuhasin..ihastelin atc kortteja mutta kaikki postit kuulkaas ehdin avata vasta klo.22,30 illalla ...tuo on kyllä outoa sillä yleensä olen postin kimpussa heti kun se tulee...

Jeps nyt päivitän sivujani laitan linkkinappuloita kun sen kerta osaan nyt !!Tuuletan ja Kiitän muuten lopuksi Jälleen IHANAISTA SAY:tani hän neuvoi jälleeen miten saan sivuilleni kävijä laskurin..Voih iso kiitos ..löytäisinköhän Saylleni kivan kuva...etsin..Juu eli tässäpä suosikki hiirulaiseni House Mouse..Kiitoksena Saylleni ja Kaikille muillekin jotka tänään piristivät mieltäni...

382366.jpg