Tänään se sitten tapahtui..Loppui..on surullinen olo! ;(

Ihan ensin kiitos Saylleni ihanasta 3k:sta, kaikki jopa ne helmet ovat osoittautuneet oivalliseksi valinnaksi minulle sillä innostuin tosiaan tekemään niitä kirjanmerkkejä joista on kai vissiin tykätty ja me Lyylin kanssa ollaan mietitty jos jossain vaiheessa alkaisimme tekemään korujakin pieni muotoisesti ..tai ainakin opetelisimme tekemään helmistä liskoja =).

Mä olen pidemmän aikaa miettinyt kuka mun sayni on ja viime  viikolla vahvistui tunne että mä tiedän kuka mun say on...ollaanhan me vaihdettu ATC-korttejakin ja viime aikoina PAKETTIVAIHto jutusta on sähköpostit lennelleet puolin ja toisin (se paketti muuten on jämähtänyt taas hesaan!!, ei oo eka eikä vika) ...Tuo tieto oli siis vain mun saylleni ja HÄN on /oli voi miten kuulostaa lopulliselta tuo OLI sana!! Toivottavasti kuitenkin haluat joskus vielä pitää yhteyttä minuun ??

Minun SAY3:ssa ystäväni siis oli (taas tuo sana oli) Iitaliini .Kiitos sinulle myös tästä ihanata viimisestä paketista..tuollaisia Diddl papruja minulla ei vielä olekkaan kuten ei tuota tarra-arkkiakaan ..Arvaappa hennonko käyttää kumpaakaan =).Kuva on tosi pimee...

1025520.jpg