Viimeinen paketti tuli tänään en ole sitä vielä ehtinyt kuvaamaan mutta kaikkea ihanaa siellä jälleen oli =D!

Tässäpä kuvia toiseksi viimeisistä lähetyksistä ja minun viimeisestä =).Laitan paketista ensi viikolla varmasti kuvan!!

Tälläiset lähti Noitakuulle aikaa sitten..

1081665.jpg

Ja tuossa kuoressa joka näkyy läpi on siis tälläisia..

1081667.jpg

Ja mä sain kaikkea ihanaa ..kolmannella viikolla katsokaa vaikka..=)

1081668.jpg

Ja tässä yksityiskohtaa..Namit on jäljellä..on sellainen fiilis ja matalapaine mulla että ei huvita syödä, nukkua ei pysty ..jne...Muttanuo namit on niiin klurps että haluankin ne mutustaa ihan yksin =).Huomatkaa ihanaa pääkallo nauhaa..taitaa päätyä Lyylille tontujen pussiin...=)

1081670.jpg

Ja tässä on mun vika viikon paketti ja kortti:

1081671.jpg

1081672.jpg

Edit: Ja tässä Unohtunut kuva Toveri Marraskuun vikasta paketista..suklaa pirulainen jäi kuvasta pois ja joku sen kai jo söikin (En minä ainakaan =D)!! Sain jälleen kaikkea ihanaa kuten tuota kutistemuovia (oliko sana oikein??) Monasti olen tuota meinannut tilata mutta nyt sitä sitten sain =).Muovin alla on turkoosi paperi jotta näkisitte paremmin sen!!

 

1094096.jpg

Sain vielä tässä yksi viikko Noitakuulta ihanan kissamaisen paketin =).

Katsokaas vaikka =).Iso kiitos Noitakuu..en pääse kommentoimaan sivuillesi sillä mulla ei ole googlen salasanaa tms... =(

1128057.jpg