Sain siis sayni paketin tänään ja voih hyvänen aika mitä ihanuuksia paketista paljastuikaan, tarkoituksella avasin kirjekuoren viimeisenä koska tiesin että siellä se paljastus on..Nautinnollisesti hörpin kahvia ja ihastelin paketin sisältöä tuossa hetki sitten =).

Tahdon sinua Sayni kiittää 3kk:n ihanista paketeista, harmittaa kun en ole ehtinyt tehdä kovinkaan montaa juttua lähettämistäsi ihanista jutuista. Mutta lupaan ja vannon että kunhan tuolla koulussa helpottaa niin sitten alan tehdä urakalla kaikkea ja kaikki tulee taatusti käyttöön. Enpä olisi ikinä uskonut että minun saynani on minulle tuttu ihminen Nauru, hyvin osasit työskennellä salaperäisesti. Missä vaiheessa siellä ulkomaillakin kävit?? Minulla oli siis sayna maailman ihanin ihminen joka todellakin luki blogiani ja perehtyi siihen mistä pidän! Nostan hattua siitä vaikka tiedän että sinulla on kotonakin kädet täynnä töitä.

Katsokaas mitä postipate mulle toi..on ihanat leimasimet, kissavalokuvakehys, kissa nappeja, tuollaiset ihanat pikkuiset enkelin siivet,Tuollaisia ihania tegeja vai mitä ne nyt on ja...tumman vihreää nauhaa jollaista mulla ei ollutkaan ennestään-kuten ei muitakaan juttuja- ja tuollainen ihana pakkaus persoonalliset kortit jossa on vaikka mitä ihanaa...Oih ja voih kyllä mua on hemmoteltu ja kunnolla .Kuinka voin sanoilla kylliksi kiittää?? Haluuko joku tietää kuka mun sayni on??

1241021935_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mun ihana Sayni oli tässä 3kk:n aikana Rouva Lypsy. Kiitos vielä kerran ja oikein hyvää kevättä sinulle!