Vatsataudin kourissa täällä ollaan oltu jo lauantaista lähtien..=(. Olen nyt siis Työssäoppimispaikassa Eskarissa ja siellä alkoi muutama lapsi oksentelemaan, muutamalle tuli kuumetta jne..jo keskiviikona ja mun mahani kipeytyi urakalla torstaina..sitkeesti oli perjantainakin töissä vaikka oli hemmetin pahaolo ja vetopois...!=(

Lauantaina sitten menikin puoli päivää maatessa kun koski mahaan ja kuume nousi...ja samaoin sunnuntaina sitten vietinkin vessassa istuen..horkassa täristen.

Maanantai aamuna ajattelin hmm olo on ok ja missään ei tunnu pahalta, join kahvit ja söin aamupalaa..olin jo ovella menossa kun vatsassa kiersi ilkeesti ja tuli tunne että NYT jos en juokse vessaan lujaa niin tulee housuun tms.. ja niinhän siinä kävi molemmista päistä yhtä aikaa lensi moskaa..=(. Saikkua 2pv.

Tänään sitten uskalsin lähteä apteekkiin hakemaan kissalle lääkettä, ien tulehdukseen..ja voih hyvänen aika mikä olo oli kun bussissa istuin...=(.Kotia kun pääsin menin halailemaan taas vessanpöttöä ja puhelin sinne norjaa...ei taida minusta olla vielä kouluun/tarhaan huomenna .....Ahistaa..kaikki päivät jotka olen pois menee korvauksen piikkiin, eli joudun korvaamaan ne päivät..KIVAAAAAAA!! To-pe täällä on syysloma siis normaaleissa kouluissa, meillä aikuisilla mitään lomaa ole..pyh kouluun vaan opiskelemaan ! Katsotaan nyt kykenenkö..tahtoisin kyllä....

  No sitten hieman tuuletusta....hypin meinaan kuvainnollisesti ilosta täällä sunnuntaina... olisin hyppinyt kunnolla JOS ei ois mahaan koskenut! Kirjallisia tehtäviä on palautettu paljon kouluun ja kouluttajille ja DADAAAAAA..yhden sitten kouluttajamme oli lukenut ja arvostellut JA JA   JA ....mää sain KIITETTÄVÄN =). Tehtävä oli pirun vaikea..se oli VASU:n pohjalta tehtävä kodin ja esikoulun laatutehtävä!! Reading

Sitten TODELLA IKÄVIÄ uutisia ..ITELLA on alkanut hävittämään minun posteja/siis minulle tulevia. Ensin hävisi SAY6:n syyskuun toinen paketti, sitten oli 2 viikkoa kateissa paketti johon olin maksanut kotiin kuljetuksen (hain sen itse sitten postista), nyt on hävinnyt paperellan tilaus....ja muutama muukin kirje on hukassa, pari lehteä jotka olen tilannut on tulematta (laskut kyllä tulee mutta ei lehdet). Huomenna soitan jakelupäivystykseen TAAS uudelleen ja kysyn onko postinjakajat Hurry Uplukutaidottomia, vai mihin kummaan postit häviää..ja miksi juuri minun kohdallani näin usein??

Jos siis joku on minulle postia laittanut hihkaiskaa sillä mua alkaa epäilyttään että postini kannetaan tahallaan väärin! =(

 







sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZNxmk142YY