Parini Say1.ssä oli siis Maikku ,oikeesti mä taian olla herkkis mutta kun vein viimeistä pakettia vime viikon tiistaina postiin mä itkeä tilliti illalla..Oli niin ihanaa ilahduttaa ihmistä joka todella nautti ja iloitsi kaikesta mitä lähetin... ja vasta puolessa välissä "vakoilin" maikun blogia ja kyllä kuten oma parinikin sanoi Suomessa on taitavia naisia ja niin on myös maikku!! Toivon ystävyytemme ja yhteyden pitomme jatkuvan..ja kuten siinä runossa jonka muisti kirjaankin laitoin.."Jos minusta ei joku päivä mitään kuulu, olen omilla teilläni mutta sinulla on aina paikka vierelläni".Pidämme toivottavasti yhteyttä =).

Asiasta viidenteen tänä aamuna pakkasimme Lyylin kanssa LASTEN eläin atc-kortit Lilalle matkaan ja postitimmekin ne. Ja postiin meni muuten leimasinkuva vaihtokin. Ninskun palkinto josta yllätys yllätys kuva unohtui ottaa (lahopää/dementikko täällä horisee), ATC13 siis hiekkaoliivin vaihtokortit postitin tänään. Ja muutakin postia maalimalle lähti ..ainakin pari kuvastoa ja kasa ecoja jotka vihdoinkin sain pois nurkista pyörimästä !!! =) Ihanaaaaa...

Kai huomaatte että minulla on vahva oranssi kausi menossa =).Ostin tänään kerniliina suikaleen 50cm palasen robinhoodista keittiön pöydälle.Kuvan voin laittaa myöhemmin mutta oikein yllätyin itsekkin kun valikoin niin pirtsakkaan värisen =).Päivitän jossain vaiheessa tuota listaa minusta itsestäni sen voisi muuttaa top xxx inhokit ja tykkäykset mutta ehkä teen sen noin kuin ole aloittanutkin !!=)

Mun on pakko kertoa teille yksi juttu jonka kerroin tänään ROUVA LYPSYLLE =).Meille on TAAS lyhyen ajan sisällä vaihtunut postinkantaja, hän on selainen totinen torvensoittaja nainen..(aikaisempi kantaja toi paketitkin kotiin ) nooh tämä postinkantaja täti viime viikolla..ööh se oli se päivä kun anskun  paketti tuli ja tulihan mulle muutakin posia mutta Ei Paljoa niinkuin postinkantaja TÄTI väitti!! Hän meinaan soitti silloinkin ovikelloa (joo soittaa joka arkipäivä....) ja ojensi nipun sanoi todella närkästyneellä äänellä:"Tässä on nämä sinun postit kun sinulle tulee AINA niiiiiiii-in paljon postia"!! Mä suu auki mollotan että aijaa..ja hymylen leveästi ja sanon kiitos =).Mahto tätiä veetuttaa... hah hah haaa..Rouva Lypsy antoi hyvn neuvon ja mä aijonkin sen toteuttaa!! seuraavan kerran kun täti tomera valittaa mä sanon:"Kuule oisit onnellinen että sulla on TYÖ josta maksetaan palkkaa ja sun työtäsi on tuo postin kantaminen, jos ei miellytä vaihda alaa..olet asiakaspalvelija sinäkin!!"

Kummallisia noi postinkantaja tätit nykyään!! Kai tuokin ovikellon soittaminen sai alkunsa siitä kun joulun alla valitin jakelupisteeseen 1viikon aikana 5x joka kerta ku tuli lehti/paksumpi kirje tms se oli väkisin tungettu luukusta sisään ja aina oi joku rikki.Kaiken huippu oli se kun tilasin valokuva suurennoksia jotka tuli suoraan kotiin ..sinäkin päivänä Roope pelasti ne valokuvat.

Postiluukku kolisi ja paukkui ja koira murisee, jopa haukahtaa vihaisesti (meillä kun ei koira muuten hauku!!) ja katoin ovisilmästä niin kasvain postinkantaja POIKA yrittää taittaa kuorta..avaan oven ja kysyn hel..vihaisesti MITÄ sinä teet/tai luulet tekeväsi?? Jotain kundi änkytää ja kun mä taas avaan sanallisen arkkuni ja kysyn "oletkos valmis korvaamaan kuoressa olevat valokuvat JOS ne on vahingoittuneet" Niin kudi änkyttää lisää..pidän ripityksen: Anna olla viimeinen kerta kun kenenkään asukkaiden posteja ja varsinkaan kuoria alat taittelemaan...tuon jälkeen on ovikelloa soittaneet AINA nää uudet jakajat!! Taidan olla ostin jakajien KAUHU =D??

Muok: Kukaan Postinjakaja EI saa taittaa asiakkaille tulevia lähetyksiä vaikka kuoressa ei lukisikaan EI SAA taittaa tekstiä! Jos kuoressa on valokuvia jotka menee pilalle postinjakajan takia postinkantaja on velvolinen KORVAAMAAN pilalle menneen lähetyksen! Tämän kertoi minun ystäväni joka on postin jakaja! Sama koskee lehtiä jotka on jostain syytä rikkootuneet matkalla posti-asiakas!! Postimaksut on kalliita nykyään joten miksi ei saisi antaa palautetta jos pitää antaa palautetta? Ja huom.NOORA kannattaa lukea tuo yllä oleva kirjoitus uudelleen.Mä en koskaan/mun ei tarvinnut sanoa yhdellekkään postinkantajalle tuosta työstä! Se jakaja joka meillä oi sai kekää KOSKA varasi ihmisten posteja, heitti niitä roskiin ja muutenkin tuhosi!! Tuo ei minun mielestäni ole mikään PIKKU syy josta asiakas/asiaakkaat valittivat!!