Niin say6 on ohitse ja minun parini oli siis sammacco, enpä yhtään osannut arvata vaikka kävin hänenkin sivuillaan harvase päivä katsomassa mitä ihanaa hän nyt on puuhaillut! =).Paketti saapui ihan ajoissa viime viikolla mulla vaan on ollut niin hirvittävä stressi päällä ettei ole tosikaan...Eilen sain valmiiksi 56 sivuisen HENSUN= Henkilökohtainennäyttösuunnitelma. Voi luoja että olen istunut koneella..En ole edes laskenut tunteja mitä hommaan meni. Päivät töissä vaihtelevasti joko 7,30 - 14,30 / 8.00- 15,00/8,30-15,30 mutta ennen kun olen kotona on kello yleensä jo 16,15.. ja illat ja suurimman osan öistäkin olen vain istunut koneella..=(.Jopa perheeni on hyvin helpottunut kun äidin puurtaminen on ohitse. Enää on sitten näyttö suorittamatta. Sitten 19.11 takaisin koulun penkille-ihanaa. Minusta ei muuten ikinä(vannomatta paras tiedetään) ole päiväkotiin töihin! Nyt taas muistan miksi enemmänkin tykkään olla 7v---> ylöspäin lasten kanssa.

Mutta siis sammacon paketista yritän laittaa kuvan myöhemmin tänä iltana! ISO kiitos muhkeasta ja ihanasta paketista!! Tälläisia ihanuuksia löytyi vikasta muhkeasta paketista..katsokaa ja kuolatkaa..=).

2040470.jpg