Tuleva 2 viikkoinen tulee olemaan sen verran rankka että blogi päivitykset saattaa jäädä. Mua ahdistaa tuo opiskelu nyt justiinsa niin paljon että voisin jopa lopettaa koko homman. Syitä on monia, muutama syy tässä nyt mainitakseni saan kuulla pottuilua siitä kuinka olen jatkuvasti "vain koneella" tai puhelimessa..siis en MUKA tee mitään muuta kotona..Syyttelijällä on killuttimet jalkovälissä..Vaikka tuo äijä tietää että mun opiskelut ei kestä kuin toukokuun loppuun niin eihän miehet/mies moista asiaa tajua.! Voi kun se opiskelu ja tehtävien teko oiskin niin helppoa että saisin kaiken paperille tosta vaan...=/.Ja toinen syy on tuleva näyttö, mä en tiiä miten mä suunnittelen näyttö viikon..mua ei auta ohjaaja enkä enää tiiä keneltä neuvoa kysyn...?? Taitaa mennä näytöt ja hensut päin persettä..AHISTAA!!!

Jos ois joku tuttu joka on Koulunkäyntiavustaja voisin häneltä kysyä noita oppisteorioita,tyylejä jne kun mulla menee kaikki ihan sekaisin. Tuon lisäksi meillä on 4 tehtävää, lue esseetä jotka pitää työssä oppimis aikana tehdä.On se niin pirun väärin. Yksi tuttu opettaja sanoi että me käydään samoja asioita läpi ja opiskellaan samoja asioita kuin peruskoulun opettajaksi opiskeleva opettelee ja opiskelee.Miksi?? Älkää kysykö sitä minulta.Kai siksi että meillä on valmiudet sitten tuurata tarvittaessa opettajaakin..mene ja tiedä. Nyt käyn ottamassa migreeni lääkkeen ja jatkan vastausten etsimistä kysymyksiin.

Hallelujaa mitähän tästäkin tulee..??

Toisaalta lopettaa en halua koska haluan tähän ammattiin ja mieluusti näiden erilaisten oppijoiden pariin työskentelemään, vaikka se rankkaa onkin.