Jeps Oikein arvasin ...Mä siis arvasin ihan oikein kuka mun SAY parini on JEEEEEEEEEEE =).Laitan teille kuvia illalla..ny justiinsa ei ehdi ja jos viitit SAY1:n pari ilmoittaa mulle sähköpostiin vaikka millä nimellä saan sua kutsua ?? Niin sitten laitan kaikkea muutakin mm.tietoja paketistani =).Niin ja saako sun mahdolliset sivut linkittää tänNe sivuille =D.

JA Kun lupa on saatu mun Sayni on ...Ansku .Sayn salaisuuden siis henkilöllisyyden selvitin tai ei se on väärä sana mietin ja salaa toivoin että toivottavasti HÄN olisi Ansku ja niinpä yllätys oli melkoinen kun HÄN hän se oli !! Mulla on ollut kyllä maailman ihanin SAY koko 3kk:ta...jos ette usko katsokaapa vaikka vika paketti ja kaikkipakettti kuvat yhteensä =).Huoh toivottavasti oma parini on yhtä tyytyväinen kuin minä olen !!

Paketti on niiiiiiiiin IHANA että mä en meinannut housuissani pysyä tänään ja ihania juttuja on Sayni minulle tehnyt !! <3.Oih olet todella taitava !!!

Joko kaikki haluaa tietää mitä mun SAYni lähetti  ? =)..haah  ..katsokaa ja ihastelkaa..nyt mulla on jotain sellaista mitä olen monasti vaan ihaillut netistä ..ja miettinyt osaisinkohan minäkin =)???-tuskin oSaan noin hienoja tehdä..Tälläinen ihanuus kuoriutui paketistani..

480345.jpg

ja mitä kaikkea siellä onkaan =)

480348.jpg

On kyllä budjetti ylitynyt reilusti ihanaa tapettia 2 isoa palaa,Iiiik ihana Diddl-lehtiö joka on muuten uusi minulle <3.,ja katsokaas laitan lisää kuvia..sain todella kauniin ja ihanasti kuvitetun/koristellun muistivihkosen.

480347.jpg

Ja noi nauhat on iiiiiiiihania ..NauhaHullu sai uusia ihania nauhoja =),lempiväreissä vieläpä!!!

.480350.jpg

ja katsokaa tuota ATC korttia ja kirjan merkkiä ..iiik ihania !!

480352.jpg

Tässä kuva vielä kirjan merkistä toiselta puolelta...<3

480353.jpg

ja ..

480355.jpg

ja tässä se ihanuus jota pitkään pyöritin käsissäni ja huokailin.......=D

480363.jpg

ja sama avattuna ..

480365.jpg

ja nyt lopuksi..tahdon kiittää vielä kerran IHANAA Say:tani kun olet jaksanut kannustaa minua ja ennen kaikkea olla SAYNI !!=D