Tuollainen otsikko tällä kertaa..ai miksikö? No satuin olemaan eilen kotona (kun lähdin kesken päivän koulusta pois) kun postinkantaja soitti ovikelloa ja ovensi mulle sayn paketin..olin kyllä äimän käkenä kun en odottanut pakettia vielä..vastahan sain viime viikolla paketin! Hymy Mä en heti ehtinyt avata pakettia kun olimme menossa miehen kanssa lääkäriin (juu yhtä aikaa olimme lekurin huoneessa) ja tuon jälkeen kävimme pikaisesti vielä mieheni siskon (hänellä on 3 siskoa..oli 4 mutta...) luona..kun kotiin pääsimme istuin alas kera kahvikupin ja voih mitä paketista löysinkään!

Totesin siinä että minun Sayni lukee ajatuksiani koska blogiin en ole mitään asiasta maininnut..mietin nimittäin viikonloppuna että mun on pakko ostaa noita ruskean sävyisiä kukkasia kun mulla ei niitä vielä ole ja nyt sayn paketista niitä tupsahti..Yllättynyt.

Kaikki muutkin mitä paketissa on on jälleen hyvin tarkkaan mietitty ja minun näköisiä juttuja sieltä löytyi ja tuo suklaa..on muutes ihan uutta minulle, täytyy säästellä sitä etten heti sitä mussuta naamaani=).

Tässä teille kuva mitä paketista löytyi:

Leimakuvia, kukkasia,pääkalloleimasimet,ihania sakemannikortteja(ihan uusia minulle kokoelmiini),jälleen uusi ihana susikortti,suklaata,ihana uusi ääriviivatarra-arkki,ja tuo HUIPPU hauska taulu..ukkoni naureskeli että noinhan se muuten meillä on..Tukittu.

Tässä tarkempi kuva:

Ja jälleen hirmuisen ISO kiitos saylleni hurjan piristävästä ja ihanasta postistasi..jos vain ensiviikolla jaksan joku päivä leimasimia testaan heti sillä mun on pitänyt tuota kutistemuovi juttua testata jo kauan ja siihen leimausta että jos nyt..En kyllä osaa oikein nyt kiittää saytani..mutta olen oikeesti otettu jälleen!-kiitos-