Mä nyt aattelin vitsin laittaa tännekin kun olen näitä jo 5tällä viikolla saant ihan samanlaista!! Mä en yleensäkkään tykkää BLondi vitseistä mutta menkööt tän kerran..

Blondi soittaa poikaystävälleen ja sanoo: "Kulta, tule tänne auttamaan
minua, minulla on aivan tajuttoman vaikea palapeli, enkä millään pääse
siinä edes alkuun."
Poikaystävä kysyy: "Mitä sen pitäisi esittää valmiina?"
Blondi: "Kannen mukaan siinä on Tiikeri."
Poikaystävä päättää lähteä auttamaan palapelin kanssa. Blondi päästää hänet
sisään ja vie keittiöön, missä palapeli on levitettynä pitkin pöytää.
Poikaystävä tutkiskelee palapelin paloja hetken aikaa, katsoo sitten
laatikkoa, kääntyy blondiin päin ja sanoo: "Ensinnäkin, mitä tahansa me
teemme, näistä paloista ei saa aikaan tiikeriä. Toiseksi, sinun täytyy nyt
vähän rentoutua, otetaan kuppi kahvia ja laitetaan sitten nämä Corn
Flakesit takaisin laatikkoon."

***************

Mä makasin sitten TAAS vaihteeksi lauantain Migreenissä =(..yhä tuikkii vähän mutta aamulla ei voinut kuvitellakkaan et oisin tietsikalla istuskellut päivittämässä Blogia blondi vitseillä....AARGH ..meni taas yks päivä ihan suunnitelmat perseelleen ..anteeksi pepulleen.

Onneksi oli iisi päivä ..Lyyli lähti kummitätilleen jo päivällä ..mä tein kyllä yökkien ennen sitä sapuskan ..ja käytin karvapyllyn pissalenkillä..ja muuta mukavaa..kun Lyyli lähti meikä painui maata ja nukuin heräämättä 2,5tuntia..=) ukon rontti herätti kun tuli töistä...Isommat likat oli siellä mummonsa siunaus tilaisuudessa tänään!! Siis Hautajaisissa!! Ja Eija jos käyt blogiani lukemassa kortistasi pidettiin todella..Pappa oli kehunut ja JOPA EX-mieheni ja Papan sisko!! Itse en vaan jaksanut ja tuskin olisin osannut korttia tehdäkkään ja runoa sisällä oli myös kehuttu..Tyttäret laittoivat saman runon kukkalaitteeseen. Tässä runo joka mummon kortissa ja kukkalaitteessa :

Älä seiso haudallain itkien ;
en ole siellä, nuku en.
Jatkan elämääni tuhannessa tuulessa,
olen timantinhohde lumessa.
Olen aurinko, joka kultaa viljaa,
syyssade, joka putoaa hiljaa.
Kun heräät aamun hiljaisuuteen,
olen ylitsesi maahan uuteen matkaavien
muuttolintujen lento.
Olen öisten tähtien loiste hento.
Älä seiso haudallani itkien;
en ole siellä - kuollut en.

Tyttäret kertoivat että muuten oli pilvinen sää mutta kun Pappi oli alkanut puhumaan mummosta ...niin aurinko oli tullut pilven raosta ja lämmittänyt keskimmäisen tyttäreni jalkaa todella lämpimästi. Ja sama oli toistunut myöhemmin...

Mietin tuossa että varmasti jännitin tuota päivää tyttärien puolesta koska ajoivat kuitenkin pitkän matkan kahdestaan Keski-Suomeen !! Onneksi oli suojelusEnkelit matkassa..<3.